Ruby Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Jada, endelig hadde jeg bestemt meg for å begynne et sunnere og bedre liv..... Begynte på mandagen med et skikkelig treningsopplegg, og det gikk finfint det, helt til i går midt opp i treningsøkten. Hva skjedde? En skikkelig kink i ryggen, ser ut som Ozzy Osbourne når jeg går nå, klarer ikke å rette ut ryggen i det hele tatt, vondt å sitte, vondt å ligge, ja dere skjønner poenget.... Så gikk det treningsopplegget rett i dass, og det er så typisk, jeg som var sååå godt i gang. Det eneste jeg får trent nå i de kommende dagene er vel fingrene, ved å skrive innlegg her inne..... Dette er bare så typisk min flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Huffda, ikke bra. God bedring i alle fall Du får glede oss med mange kjekke meldinger i forumet mens du er Ozzy da. Men pass nå på, å sitte for lenge foran PC-en er ikke bra for ryggen det heller. Been there done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå