Gjest Pet Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tror at jeg må på do, men lurer på om jeg skal vente litt. Pleier dere å gå på do med en gang dere føler at dere skal, eller venter dere til dere må litt mer? Mener ikke å vente helt til det blir helt krise, men kanskje en halvtime. Hva tror dere? Lurer også på hva andre synes om å gå på do før man er helt sikker på at man må og om det er normalt å lure på hva andre mener om å gå på do før man kanskje strengt tatt må. Tror dere jeg må gå med en gang? Håper på raskt svar. Jeg er forresten 35 år og bor midlertidig på Stryn. Endret 2. mars 2009 av Pet
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Tror at jeg må på do, men lurer på om jeg skal vente litt. Pleier dere å gå på do med en gang dere føler at dere skal, eller venter dere til dere må litt mer? Mener ikke å vente helt til det blir helt krise, men kanskje en halvtime. Hva tror dere? Lurer også på hva andre synes om å gå på do før man er helt sikker på at man må og om det er normalt å lure på hva andre mener om å gå på do før man kanskje strengt tatt må. Tror dere jeg må gå med en gang? Håper på raskt svar. Jeg er forresten 35 år og bor midlertidig på Stryn. Kommer veldig an på. Er jeg hjemme går jeg som regel på do med en gang jeg merker at jeg må. Er jeg ute kan jeg godt vente en stund, det samme dersom jeg er på besøk hos noen.
stjernekyss Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Akkurat det samme problemet har jeg. Noen ganger blir jeg tenkende så mye på det at jeg ikke får jobbet. Etter noen timer tenker jeg at hvis jeg hadde gått på do med en gang i steden for å gruble, ville jeg fått gjort jobben min, og da får jeg ikke gjort jobben min på enda noen timer, fordi jeg angret på at jeg ikke gikk på do. Nå har jeg begynt å ta tiden mellom dopausene og tisse i litermål, og bestemt meg for at hvis jeg har tisset over 1 dl, så har jeg ventet for lenge. 1 dl per tisserunde er altså perfekt. Men jeg har ikke klart å finne noe system i det tidsmessig enda, så da ender det med at jeg sitter og grubler over dette, og ikke får gjort jobben min.
Gjest Emera Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Dah! Tror du at alle her sitter og vet svaret på sånt, eller??????????? Du er vel en sånn en som TROR på de "rådene" man får på et NETTFORUM, du!!!!! GÅ TIL LEGEN!!!!!!!!!!
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Tror at jeg må på do, men lurer på om jeg skal vente litt. Pleier dere å gå på do med en gang dere føler at dere skal, eller venter dere til dere må litt mer? Mener ikke å vente helt til det blir helt krise, men kanskje en halvtime. Hva tror dere? Lurer også på hva andre synes om å gå på do før man er helt sikker på at man må og om det er normalt å lure på hva andre mener om å gå på do før man kanskje strengt tatt må. Tror dere jeg må gå med en gang? Håper på raskt svar. Jeg er forresten 35 år og bor midlertidig på Stryn. Jeg skjønner ikke problemet. Det er vel bare å gå på toalettet og gjøre det du har behov for, når behovet er der. Du har vel ikke flere kilometer å gå? Og hva har din alder og adresse med saken å gjøre? Dette skal jeg vedde en årslønn på er bare et tulleinnlegg ;-).
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Tror at jeg må på do, men lurer på om jeg skal vente litt. Pleier dere å gå på do med en gang dere føler at dere skal, eller venter dere til dere må litt mer? Mener ikke å vente helt til det blir helt krise, men kanskje en halvtime. Hva tror dere? Lurer også på hva andre synes om å gå på do før man er helt sikker på at man må og om det er normalt å lure på hva andre mener om å gå på do før man kanskje strengt tatt må. Tror dere jeg må gå med en gang? Håper på raskt svar. Jeg er forresten 35 år og bor midlertidig på Stryn.
CocoPiaf Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 sitter her faktisk og vurderer om jeg skal gå på do nå jeg og, eller om jeg skal vente litt. Tror jeg venter litt. Så kan jeg hente meg en kanelbolle etterpå.
Gjest Wrangler Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Det JEG derimot lurer på, er om dere har vært på do enda??? Eller sitter dere og lurer på det fremdeles? Hvis dere ikke har vært på do, gå til legen og spør ikke oss! Eventuelt slå opp med han/hun/det. Ubrukelig!!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Tror at jeg må på do, men lurer på om jeg skal vente litt. Pleier dere å gå på do med en gang dere føler at dere skal, eller venter dere til dere må litt mer? Mener ikke å vente helt til det blir helt krise, men kanskje en halvtime. Hva tror dere? Lurer også på hva andre synes om å gå på do før man er helt sikker på at man må og om det er normalt å lure på hva andre mener om å gå på do før man kanskje strengt tatt må. Tror dere jeg må gå med en gang? Håper på raskt svar. Jeg er forresten 35 år og bor midlertidig på Stryn. For et dumt spørsmål. På Stryn går man bare på do to ganger i uka, stort sett tirsdag og fredag, så da får du rette deg etter det du også.
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Det JEG derimot lurer på, er om dere har vært på do enda??? Jeg har i hvertfall ikke, og det begynner å bli ganske smertefullt. Kanskje jeg skal gå nå... Eller ikke..
The Kitten Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Jeg sitter litt og lurer på om jeg skal gå på do nå. Må egentlig, men skal jeg gå?
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Jeg sitter litt og lurer på om jeg skal gå på do nå. Må egentlig, men skal jeg gå? Jeg synes du skal vente. Bare sånn i tilfelle...
The Kitten Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes du skal vente. Bare sånn i tilfelle... Takk for raskt svar, men hvor lenge skal jeg vente? :klø:
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #15 Skrevet 5. mars 2009 Takk for raskt svar, men hvor lenge skal jeg vente? :klø: Kanskje så lenge at du er redd for at det skal dryppe littegranne når du reiser deg opp? Sånn at du må løpe med krum rygg bort til toalettet og be til alle guder om at det ikke er opptatt? Og sånn at du er så desperat at du glemmer å sjekke om det er mer papir igjen. Hva tror du? Det er så vanskelig det der...
The Kitten Skrevet 5. mars 2009 #16 Skrevet 5. mars 2009 Kanskje så lenge at du er redd for at det skal dryppe littegranne når du reiser deg opp? Sånn at du må løpe med krum rygg bort til toalettet og be til alle guder om at det ikke er opptatt? Og sånn at du er så desperat at du glemmer å sjekke om det er mer papir igjen. Hva tror du? Det er så vanskelig det der... Ja, jeg gjør det slik. Tusen takk for svar!
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #17 Skrevet 5. mars 2009 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Vi medsøstre må jo stille opp for hverandre. Før vi vet ordet av det, er det jeg som ikke klarer å bestemme meg for om jeg må tisse igjen eller ikke
The Kitten Skrevet 5. mars 2009 #18 Skrevet 5. mars 2009 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Vi medsøstre må jo stille opp for hverandre. Før vi vet ordet av det, er det jeg som ikke klarer å bestemme meg for om jeg må tisse igjen eller ikke Da er det bare å si fra her.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 Du må vente, ellers kan du risikere å bli inkontinent når du blir gammel. Og siden du er 35 allerede, er det veldig viktig at du begynner å trene blæra til å holde på tisset med en gang.
Gjest Pet Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 Holder meg enda, jeg! Har blitt gul og fin også! Her på Stryn tror de at jeg er en gravid kineser (tar på meg sånn spiss hatt når jeg går ut )!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå