Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei ,,,, for en tid siden skrev jeg om forholdet til meg å min søster,

for å gjøre en lang historie kort. så var det slik at, hun var sint på meg, for min oppførsel fra barndomen å måtte gå inn i meg selv, vist jeg ville ha en søster så måtte jeg gjøre noe,

hun liker ikke den personen jeg er i dag, å bare tenker på meg selv, har snakket med dem som jeg stoler på, dem sier at jeg er en person som vil gjøre det beste for alle runt meg, også sa hun at du ikke likte mannen min, de kjenner verandre nesten ikke, vi har vært sammen i 4 år, hun kunne drepe han sa hun, uten at hun viste noe grun,

det kan jeg heller ikke fårstå, da jeg har en veldig følsom mann, han er ikke redd for å vise tårer å det liker jeg at menn ikke er redde for,eneste jeg kan se det som kansje kan være noe negativt er at han snakker rett fra leveren å siser det som han mener, men lytter på andre å, vist det er negativt da, ikke i mine øyer,

men til probleme, hvordan f,,,, skal jeg forholde meg til hun nå, jeg har fått kjempe vanskleigheter med hvordan jeg skal forholde meg til søstra mi som sier jeg må forandre meg,

jeg vet ikke hva jeg skal forandre, ,,,, har dere gutter å jenter noen forslag der ute????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ingen som kan hjelpe meg her

Gjest Gjestefarge
Skrevet

Det virker kanskje som søsteren din er inne i en krise?

Og i denne krisen retter hun pekefinger mot de nærme, og sier at dere må forandre dere. Kanskje har hun sider ved seg selv hun ikke klarer å leve med, og finner det lettere å peke fingeren mot dere?

Men vel, når hun sier hun vil drepe mannen din, som du presenterer som en solid kar, virker det jo som hun har klikka internasjonalt...

Jeg tror det beste du kan gjøre er å være deg selv, og ikke tenke på at du må forandre noe ved deg selv, for det kan ingen kreve av deg.

Prøv å bevare roen, så kanskje du kan hjelpe søsteren din ved det?

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...