Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har vært lei av Thomas og Harald lenge. Forstår at "folket" liker dem men de er så selvsentrerte...se oss, se på oss, se meg, se meg...de er ikke voksne, de er liksom to forvokste gutter. De har ikke greie på livet. De har ingen dybde eller innhold. Hvorfor skal jeg se på de? Gjestene de har er av og til interessante valg. Men spørsmålene de stiller er ikke troverdige, heller ikke måten de stilles på. Hvorfor er de to guttene så dumme? Jeg savner voksne programledere som har levd rundt og er erfarne - og litt tøffe. Bajaser som Alex Rosén og småguttene Thomas og Harald blir så tamt. Har ikke Norge voksne mennesker med humor som kan lede et program? Jeg tenker ikke på Ivar Dyrhaug eller Dan Børge, nei...snarere folk som er programledere i Sverige, Danmark og, Frankrike og Storbritannia.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Enig med deg. Jeg har kuttet ut å se på programmet for lenge siden. Det føles som om det handler om Thomas og Harald mye mer enn gjestene. Gjestene virker mer som statister som skal løfte opp programlederne. Men de har jo fortsatt høye seertall, så!
cilipili Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kjenner også at jeg er ganske lei, hvorfor vet jeg ikke. Synes hele programmet er blitt ganske så kjedelig egentlig.
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Enig med deg. Jeg har kuttet ut å se på programmet for lenge siden. Det føles som om det handler om Thomas og Harald mye mer enn gjestene. Gjestene virker mer som statister som skal løfte opp programlederne. Men de har jo fortsatt høye seertall, så! Samme her. Sluttet å se på dem for flere år siden tror jeg...
Rioja Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Synes det er moro jeg! Lett fredagsunderholdning hvor jeg ikke trenger å tenke, men bare kan slappe av og le... Akkurat hva jeg trenger etter ei hard uke med jobb og slit.
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er enig med ts. Det er et kjedelig program uten dybde.
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Synes det er moro jeg! Lett fredagsunderholdning hvor jeg ikke trenger å tenke, men bare kan slappe av og le... Akkurat hva jeg trenger etter ei hard uke med jobb og slit. Enig med Rioja, jeg. Synes det er fin og lett underholdning. Det skal ikke være så mye dybde på et fredagsprogram synes jeg. Jeg tror at det er det økte fokuset på programlederne som fører til de høye seertallene også. På et program som f.eks. Grosvold (også på Skavlans Først og Sist igrunn), så er gjestene hele programmet. Husker at jeg ikke gadd/gidder å se på disse programmene hvis det er "kjedelige" gjester. På Senkveld bryr jeg meg ikke så mye om hvem som er gjester, det er programlederne jeg vil se. Dessuten tror jeg ikke de er så høye på pæra heller. Synes de heller virker som jordnære og allrighte gutter.
Vera Vinge Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg ser ikke på hver gang (og har kanskje derfor ikke rukket å bli lei?), men jeg syns de er morsomme, jeg. For meg er de en stor del av underholdningen, og det gjør dermed ikke så mye for meg at det er mye fokus på dem. Noe av det jeg liker minst, er programmer som skal være både lette og med dybde på samme tid (f.eks. Grosvold, som jeg syns er ganske grufullt). Og så ender det opp med å bli platt og intetsigende. Da velger jeg heller både Thomas og Harald på den ene siden, og f.eks. Urix på den andre. Jeg trenger ikke å få oppfylt alle mine underholdnings- og informasjonsbehov i ett og samme program.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Helt enig med TS. har aldri likt programmet deres. Syntes ikke de er spesielt morsomme heller. Ser aldri på. Men likte dem som programledere for idol da
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Joda, det er litt kjedelig. Problemet er at det ikke er noe bedre å se på samme tiden...
Visiter Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ser det ca. én gang hver sesong. Det er latterlig dårlig, jeg kan ikke forstå at folk gidder å se på det. Som flere her påpeker er det rett og slett skamløs promotering av programlederne. Han som ligner litt på en fugl (Thomas Numme, tror jeg!) er tidvis morsom og egentlig en ganske grei programleder, men han andre virker helt substansløs og direkte umorsom. Grøss.
Visiter Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Problemet er at det ikke er noe bedre å se på samme tiden... La være å se på, da. Gå ut og ta deg en øl eller ti i stedet, eller ... se en film, for eksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå