Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Vi har hatt en koselig helg på hotell! Da ligger vi på familierom, jeg, mann og tre barn. Den eldste er 12 år. Da ligger alle sammen på samme rom. Etter vi har krøpe til køys, kommer en kosesyk mann og vil ha sex.... Alle barne sover godt, men alikevel... Jeg vil absolutt ikke ha sex med barna tilstede i rommet, det blir bare helt feil. Mannen blir jo litt småsur, og hvisker pyse i en tøysete tone. Men alvoret skinner også veldig igjennom... Hva mener dere? Er det greit med sex i ett rom der barna sover 3 m unna??
ToveM Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Ikke med så store unger i rommet i alle fall, Jeg hadde aldri gjort det.
Tintin Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Ikke noe særlig om noen av ungene plutselig våkner og lurer på hva som skjer i mamma og pappas seng. Dere får heller ta det igjen når dere kommer hjem. hehe..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Når ungene er så store at de skjønner hva som foregår hvis de plutselig våkner, kommer det ikke på tale å ha sex i samme rom som dem. Herlighet, tenk så traumatisk og flaut det må være for ungene å få noe sånt trykt opp i trynet, og bli nødt til å bli værende i samme rom til det er over.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Skjønner deg godt jeg! Har en mann som er akkurat lik, og vi har begynt å bestille to rom ved siden av hverandre med dør imellom, når vi er på hotell. Da er vi sammen alle sammen, men har likevel litt privatliv hvis vi ønsker det.
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Ikke med så store barn nei! Tenk hvis 12-åringen våkner da... Det er et minne som kommer til å sitte klistret resten av livet.. To rom med dør i mellom var jo et godt forslag;)
Nienna Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Altså, her høres det jo ut som om planen er å ha vill, høylydt bdsm-sex, der ungene er dømt til å våkne. Hva med en veldig forsiktig skje, der det hovedsaklig ser ut som om pappa ligger og holder rundt mamma, og kanskje ikke ligger så godt? Altså, jeg må tilstå, jeg kan ikke forestille meg at jeg hadde klart det, men selv jeg ser at det kan gjøres uten å gi ungene traumer.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde ikke klart å ha sex med så store barn på rommet. Og nei Nienna, det er ikke snakk om høylytt sex, men jeg klarer hvertfall ikke være musestille når vi har sex.
Gjest dylan thomas Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Klarer jo ikke dy meg når samtlige så langt i tråden er kvinner, så må bidra med mitt: Med 12-åring i rommet ville nok jeg også slitt. Hadde man hatt med seg en baby, som uansett er vant med å sove seg gjennom lyd hadde det vel vært noe annet. Unger tålte det i den tiden man bodde storfamilier sammen i ett stort rom også, så de hadde nok overlevd, men som med døden er ikke slikt noe barn i den moderne verden er vant til å forholde seg til lenger. Jeg ville nok ha klart å klint ganske bra med mammen dog...men nå har nå vesla mi en sexy mor og da.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Neste gang bestiller dere eget rom til barna med dør imellom. Familierom er en uting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå