Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 ...hva er det beste å gjøre hvis man helst ønsker at en person(type mann) kanskje tar kontakt igjen? - kutte kontakten helt uten noe om eller men, og la vær å svare på eventuelle mls på msn/fb/sms som kanskje dukker opp? og håpe at han kanskje tar kontakt senere? eller - kutte kontakten og foreslå det at dere kan ta opp kontakten ved et senere tidspunkt der det passer bedre for begge å være ilag(når man endelig bor på samme sted), om stemningen er der for det, og ikke gi grunnen for at man kutter kontakten)? Det er ikke snakk om et forhold her altså, bare noe som har vært på gang og som kanskje muligens utviklet seg litt i uønsket retning for begge bl.a pga avstand.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ville nok spilt med åpne kort og sagt at jeg kuttet kontakten men håper han tar kontakt igjen når forholdene ligger bedre til rette. Vet ikke om det er det lureste men da slipper du at han lar være å ta kontakt pga stolthet eller usikkerhet.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 ...hva er det beste å gjøre hvis man helst ønsker at en person(type mann) kanskje tar kontakt igjen? - kutte kontakten helt uten noe om eller men, og la vær å svare på eventuelle mls på msn/fb/sms som kanskje dukker opp? og håpe at han kanskje tar kontakt senere? eller - kutte kontakten og foreslå det at dere kan ta opp kontakten ved et senere tidspunkt der det passer bedre for begge å være ilag(når man endelig bor på samme sted), om stemningen er der for det, og ikke gi grunnen for at man kutter kontakten)? Det er ikke snakk om et forhold her altså, bare noe som har vært på gang og som kanskje muligens utviklet seg litt i uønsket retning for begge bl.a pga avstand. Bør vel legge til at han hadde en annen forestilling om oss enn det jeg mente vi hadde, og at det var meg som fikk mer følelser enn han(noe jeg har vært åpen på da dette om forestillingene om oss kom opp), men at han ikke er helt uten noen følelser han heller. han vil bare ikke bli sammen med noen nå pga avstand og det at han skal studere et semester i utlandet til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå