Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg er en gutt som er i midten av 20 årene, har en god jobb i en storby (langt fra familie og folk jeg kjenner fra da jeg var liten). Litt vanskelig å komme i kontakt med folk i denne byen... Bodd en del år hjemmefra, så begynner å få mindre kntakt med de på hjemstedet... Har ikke kjæreste, men ønsker meg.. Har noen venner her, men føler meg alikavel ganske ensom Noen tips til hvordan jeg kan bli mindre ensom?
Gjest Gjest_Svein_* Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei! Jeg er en gutt som er i midten av 20 årene, har en god jobb i en storby (langt fra familie og folk jeg kjenner fra da jeg var liten). Litt vanskelig å komme i kontakt med folk i denne byen... Bodd en del år hjemmefra, så begynner å få mindre kntakt med de på hjemstedet... Har ikke kjæreste, men ønsker meg.. Har noen venner her, men føler meg alikavel ganske ensom Noen tips til hvordan jeg kan bli mindre ensom? Er det i Oslo du bor?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det er ikke alltid så lett nei.. Du har ikke tenkt på å melde deg inn i en fritidsklubb eller en organisasjon? Da er det lettere å komme i kontakt med mennesker med samme interesser som deg
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Jeg er en gutt som er i midten av 20 årene, har en god jobb i en storby (langt fra familie og folk jeg kjenner fra da jeg var liten). Litt vanskelig å komme i kontakt med folk i denne byen... Bodd en del år hjemmefra, så begynner å få mindre kntakt med de på hjemstedet... Har ikke kjæreste, men ønsker meg.. Har noen venner her, men føler meg alikavel ganske ensom Noen tips til hvordan jeg kan bli mindre ensom? Hei hei det er kjedelig å føle seg ensom, gjør det også til tider.. Om jeg var deg ville jeg nok som en annen skriver her fått meg en hobby så jeg hadde kunnet treffe andre med samme interesser. Du kan jo også ta deg en tur ut på byen for å se om du blir kjent med ei hyggelig jente? Håper det ordner seg for deg Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå