~Lykkelig~ Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen butikker som selger brudekjoler "rett over grensa"? Vi har campingvogna i Fredrikstad fra april, så da hadde det jo vært greit å kunne spare litt på kursen ihvertfall..
Rampolina Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen butikker som selger brudekjoler "rett over grensa"? Vi har campingvogna i Fredrikstad fra april, så da hadde det jo vært greit å kunne spare litt på kursen ihvertfall.. Du kan jo se her. Det er jo private annonser, men kanskje du finner noe=) Ellers vet jeg det er i Gøteborg, men burde jo være noe nærmere også kanskje.
Amalie_85 Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har prøvd å søke litt på nett, men fant ikke noe! Husker jo ikke å ha sett noen i strømstad, men så har jeg jo heller ikke sett etter. Men det er jo ikke langt å dra over grensa å se Så er det jo heller ikke så langt eventuelt til neste sted. Og er den svenske krona så lav i sommer som nå så lønner jo det seg. Jeg fant min kjole før jeg fikk dratt til svergie jeg
~Lykkelig~ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Du kan jo se her. Det er jo private annonser, men kanskje du finner noe=) Ellers vet jeg det er i Gøteborg, men burde jo være noe nærmere også kanskje. Tusen takk for tipset! Det må sjekkes ut..
~Lykkelig~ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har prøvd å søke litt på nett, men fant ikke noe! Husker jo ikke å ha sett noen i strømstad, men så har jeg jo heller ikke sett etter. Men det er jo ikke langt å dra over grensa å se Så er det jo heller ikke så langt eventuelt til neste sted. Og er den svenske krona så lav i sommer som nå så lønner jo det seg. Jeg fant min kjole før jeg fikk dratt til svergie jeg Ja, det hadde jo vært greit å få utnyttet den lave svenskekrona også.. :gjeiper:
HelloKjersti Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Du har jo Ramona Design i Göteborg, her fant jeg kjolen min Tar deg vel drøyt tre timer å kjøre fra Fredrikstad tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå