Gjest Gjest_mona_* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Lurte på om dere vet om en leppstift som sitter lenge og som samtidig er litt myk og god. Har prøvd mange varianter. Noen blir så tørre at man kjenner de på leppene. Noen ligger det igjen rester av på leppene etter få timer osv. Likte veldig godt den L'oreal pleide å ha: Colour Endure Stay-on lip colour, men den sluttet de med for noen år siden.Ser etter noe lignende. Pris ikke viktig. Bare en som funker.
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har en fra Chanel som jeg synes er god. Men det jeg tror er viktigst er hvorda du legger på leppestiften egentlig? Det jeg gjør er å legge på litt pudder først, så legger jeg en lipiner over hele leppene, så pensler jeg på leppestiften med leppekost. Voila, sitter som støpt! Selv om leppestift alltid vil forsvinne litt utover dagen, spesielt etter måltider og slikt. Så man må jo fylle på.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Dette er teknisk sett ikke en leppestift, men uansett - ett av mine beste kjøp så langt: Bourjois Lip Stain Pen. Det er en tusj man påfører på leppene, og den holder lett hele dagen/kvelden og ser veldig naturlig ut (altså, det ser ikke ut som du har tusjet deg på leppene! - ser ut som din naturlige leppefarge). Den holder gjennom spising og drikking også, og det går an å ha lipgloss eller leppestift over den, men da holder den ikke fullt så lenge.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Dette er teknisk sett ikke en leppestift, men uansett - ett av mine beste kjøp så langt: Bourjois Lip Stain Pen. Det er en tusj man påfører på leppene, og den holder lett hele dagen/kvelden og ser veldig naturlig ut (altså, det ser ikke ut som du har tusjet deg på leppene! - ser ut som din naturlige leppefarge). Den holder gjennom spising og drikking også, og det går an å ha lipgloss eller leppestift over den, men da holder den ikke fullt så lenge. hvordan er fargeutvalget, vet du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå