labboline Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Ja i morgen reiser jeg på ferie.. Gleder meg til: :D -å treffe en venninde jeg ikke har sett på et år og drikke vin en hel natt med henne -å møte mine halvsøsken Gruer meg til: -å måtte gå på fjelltur (som jeg HATER, men gjør for å være snill med sambo) -å måtte ligge på samme rom som sambo en hel uke og høre på snorking og alle de andre lydene han lager -å late som forholdet vårt er såååå bra -å være blid selv om jeg har lyst å skrike høyt og knuse noe Hvorfor faen reiser jeg på denne såkalte ferien?????
Gjest Tiit Skrevet 4. juli 2003 #3 Skrevet 4. juli 2003 Håper at du tross alt får en fin ferie! Kanskje litt "ny luft i lungene" blir bra for både deg og sambo... og kanskje dere kan få ro og anledning til å snakke sammen om ting som dere trenger å snakke om..... Lykke til!
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Hvorfor reise på ferie under sånne forutsetninger? Ville blitt hjemme jeg.... :-?
Gjest Kira Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Sier meg enig med de andre her ... Hvorfor ikke bare være ærlig, egentlig?
Sisilie Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 -Du må spørre deg selv om denne fyren er verdt så mye at du er villig til å ofre deg på denne måten.-For dette kan vel ikke bli en GOD ferie?- Mitt forslag er at du reiser til venninnen din alene, så kan han gå fot-tur alene.
Gjest Labb Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 Har vært inne på tanken på å reise alene ja, men har ikke lyst at forholdet skal gå helt i stykker. Er glad i han og vil prøve litt til. Dette er vel min måte å vise han at jeg bryr meg og gjerne vil ofre noe for han. Vi har snakket så mye at vi holder på å snakke ihjel alt sammen, så nå prøver vi action istedenfor :-? Må prøve å se positivt på det, smile og være med og sette pris på naturens undere.. Blæ!! God ferie alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå