Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i morgen reiser jeg på ferie..

Gleder meg til: :D

-å treffe en venninde jeg ikke har sett på et år og drikke vin en hel natt med henne

-å møte mine halvsøsken

Gruer meg til: :(

-å måtte gå på fjelltur (som jeg HATER, men gjør for å være snill med sambo)

-å måtte ligge på samme rom som sambo en hel uke og høre på snorking og alle de andre lydene han lager

-å late som forholdet vårt er såååå bra

-å være blid selv om jeg har lyst å skrike høyt og knuse noe

Hvorfor faen reiser jeg på denne såkalte ferien?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor reiser du når du ikke har lyst?

Skrevet

Håper at du tross alt får en fin ferie! Kanskje litt "ny luft i lungene" blir bra for både deg og sambo... og kanskje dere kan få ro og anledning til å snakke sammen om ting som dere trenger å snakke om.....

Lykke til!

Skrevet

Hvorfor reise på ferie under sånne forutsetninger? Ville blitt hjemme jeg.... :-?

Skrevet

Sier meg enig med de andre her ... Hvorfor ikke bare være ærlig, egentlig?

Skrevet

-Du må spørre deg selv om denne fyren er verdt så mye at du er villig til å ofre deg på denne måten.-For dette kan vel ikke bli en GOD ferie?- Mitt forslag er at du reiser til venninnen din alene, så kan han gå fot-tur alene.

Skrevet

God ferie ja..... Hvis det går.... 8)

Skrevet

Har vært inne på tanken på å reise alene ja, men har ikke lyst at forholdet skal gå helt i stykker. Er glad i han og vil prøve litt til.

Dette er vel min måte å vise han at jeg bryr meg og gjerne vil ofre noe for han. Vi har snakket så mye at vi holder på å snakke ihjel alt sammen, så nå prøver vi action istedenfor :-?

Må prøve å se positivt på det, smile og være med og sette pris på naturens undere.. Blæ!!

God ferie alle sammen! :briller:

Skrevet

Var meg over her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...