Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Var på byen for en måned tid siden og ble kjent med en fantastisk mann. Vi fikk god kjemi med en gang og ler og hygger oss masse sammen. Jeg ble invitert med hjem til han, men det var på ingen måte en ONS fra noen av oss sin side. Vi hadde det kjempe hyggelig og bare koset og han ville at vi skulle vente med sex til vi var bedre kjent. Dagen etter spiste vi deilig frokost og jeg var hos han til langt ut på ettermiddagen dagen etter. Ingen ville at den andre skulle gå:) Han spurte om nummeret mitt og jeg fik hans.

Jeg tok kontakt, og noen dager senere var jeg hos han igjen, og da overnattet jeg igjen. Han tok initiativ til overnatting og første kyss, men han ville ikke ha sex da heller, noe som er helt ok for meg. Dagen etter dro han og har ikke kommet hjem igjen før i går kveld. Selvfølgelig ringte jeg han i natt da jeg var full og han sa han gjerne ville jeg skulle ringe han i morgen, så vi kunne finne på noe. Etter samtalen sendte jeg noen sms med ganske mye ærlighet: hvor mye jeg savnet han, at jeg var glad i han osv (veldig sentimentalt til å være meg).

Men så til spm:

Han sa jeg skulle ringe i morgen, noe jeg har gjort, men han tar den ikke:( Ringte to ganger rundt kl 14 i dag. Mener han sa i går at han er på fjellet, så kanskje han står på ski? Men uansett så lurer jeg på: Har jeg mast nok på han for i dag/uka, eller skal jeg prøve å ringe han igjen? Drar på ferie om noen dager og han drar snart han og, så da får vi ikke sett hverandre på enda en mnd. Jeg føler meg så masete, men VIL SÅ GJERNE SE HAN:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han en sms om at han kan ringe deg når han har anledning :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men han bør jo skjønne at jeg vil snakke når jeg har ringt to ganger da? Det står da på telefonen hans at jeg har ringt og når han tar den sier han alltid: Hei *navnet mitt*:)

Nei, ser det an til i morgen jeg, og hvis ikke jeg hører noe da, så kan jeg sende sms. Takk for svar LitaPia:)

Gjest Gjest_Gaby_*
Skrevet
Men han bør jo skjønne at jeg vil snakke når jeg har ringt to ganger da? Det står da på telefonen hans at jeg har ringt og når han tar den sier han alltid: Hei *navnet mitt*:)

Nei, ser det an til i morgen jeg, og hvis ikke jeg hører noe da, så kan jeg sende sms. Takk for svar LitaPia:)

Ja, jeg hadde ventet. Kan jo være mange grunner til at han ikke ringer/kan svare bare en dag. Ingen vits i å bli stressa av det. Det går nok bra.

Skrevet
Ja, jeg hadde ventet. Kan jo være mange grunner til at han ikke ringer/kan svare bare en dag. Ingen vits i å bli stressa av det. Det går nok bra.

Nei, jeg vet at jeg ikke trenger å bli stresset:) Men det skal så lite til for å ødelegge ting i begynnelsen.. Ringte han kl 12.30 i dag og han tok den ikke da heller. En time senere sendte jeg en melding hvor jeg var normalt høflig og bad han gi lyd fra seg:)

Å, har ikke lyst til å miste han her! Han burde vel ikke være så lettskremt, han er i 30-årene jo! Sorry, må bare lufte litt tanker!

Gjest Gjest
Skrevet

Er det kun du som har tatt kontakt med ham? Har han ringt eller sendt melding først?

Skrevet

Ja.. Men det var han som tok initiativ til å prate med meg først, til å få nummeret mitt, til at han ville møte meg igjen og at jeg skulle ringe på søndag og han sier mye fint til meg og ville ikke at vi skulle ha sex før vi ble bedre kjent. Det virket jo som om han var interessert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...