Gå til innhold

Hva er galt med underlivet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

De siste månedene har jeg merket en fryktelig lukt nedentil. Jeg får aldri noen ONS fordi det lukter så fælt. Hva kan dette komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lukter det da? Råtten fisk?

Da kan det i såfall være en bakteriell vaginose, og det må påvises hos lege for at du skal få behandling.

Skrevet
Hva lukter det da? Råtten fisk?

Da kan det i såfall være en bakteriell vaginose, og det må påvises hos lege for at du skal få behandling.

Det lukter råtne egg, og utfloden er grønnaktig og klumpete.

Skrevet

Da hadde jeg bestilt meg en legetime.....

Gjest Gjest
Skrevet
Da hadde jeg bestilt meg en legetime.....

GU du mener? Det gjør jeg bare ikke altså!!! Jeg er lesbisk og vil ikke at noen skal rote rundt oppi der...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er lesbisk og vil ikke at noen skal rote rundt oppi der...

Jeg tror det er bedre enn å med grønn utflod og lukte råtne egg.

Men kan du ikke få en mann til å undersøke deg da?

Skrevet
Jeg tror det er bedre enn å med grønn utflod og lukte råtne egg.

Men kan du ikke få en mann til å undersøke deg da?

Jo, altså problemet er at siden jeg er lesbisk så har jeg ikke hatt samleie, og da ser det kanskje rart ut... du vet lesbesex er jo bare gnikk og gnukk.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det som ser rart ut fordi du er lesbisk?

Vil vel tro at grønn klumpete utflod og lukt er verre enn en legeundersøkelse.

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til reglene.

Pasha mod

Skrevet
Hva er det som ser rart ut fordi du er lesbisk?

Vil vel tro at grønn klumpete utflod og lukt er verre enn en legeundersøkelse.

Problemet er at jeg er "jomfru", om du forstår. Ser for meg spørsmål om jeg er seksuellt aktiv, og da blir det flaut å si at jeg er lesbisk.

Hvor ofte skal man vaske underlivet egentlig? Jeg vasker det hver lørdag.

Skrevet

Hvorfor er tråden flyttet? Det er jo et helseproblem!

Skrevet

Jeg kan ikke si at dette hjelper på selvtilliten. Her har jeg skrevet om et problem jeg har, og det eneste jeg får er at det er en tulletråd! Det er ikke så veldig kjekt når jeg i utgangspunktet er redd for leger!

Skrevet
Jeg kan ikke si at dette hjelper på selvtilliten. Her har jeg skrevet om et problem jeg har, og det eneste jeg får er at det er en tulletråd! Det er ikke så veldig kjekt når jeg i utgangspunktet er redd for leger!

Da får du gå med klumpete grønn utflod og stygg lukt nedentil, da, det er ingen som kan kurere deg på 1-2-3 etter å ha lest innlegget ditt på et tilfeldig fora, så enten må du dra til lege/helsesøster/helsestasjon, eller så får du leve med det.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er du?

Det du kan gjøre er å kontakte lege din. Du kan først beskrive plagene dine, er ikke sikkert at du må ha en GU.

Ellers synes jeg at du bør vaske deg litt oftere, helst hver dag, men bare med lunket vann.

Skrevet
Problemet er at jeg er "jomfru", om du forstår. Ser for meg spørsmål om jeg er seksuellt aktiv, og da blir det flaut å si at jeg er lesbisk.

Hvor ofte skal man vaske underlivet egentlig? Jeg vasker det hver lørdag.

Lesbisk eller ei....sex er sex! Så enten har du et aktivt sexliv eller ikke....det kan jo være fingre her og fingre der....da blir man smittet da og som om det skulle være en penis og vagina! Dessuten må man jo ikke si at man er lesbisk....og hvis du noen gang har hatt noe oppi vagina som en tampong, dildo, fingre så er det nok ikke noe jomfruhinne der om du tenkte på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...