Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=285356 Det kan jeg love deg at jeg blir. Skulle nesten ikke vært lov. Noen er bare heldige
Gjest imli Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Egentlig ikke, er ganske fornøyd med kroppen min. Men litt fastere rumpe = ja takk
mysan Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Det hjelper å være 19 år og slank. Det toget har gått... barnefødsler og alder sammen med tyngdekraften har gjort sitt. Misunnelig? Ikke i ordets rette forstand (at jeg ikke unner jenta på bildet og se sånn ut), men at jeg gjerne skulle sett sånn ut? JO takk
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Nei. Så sånn ut når jeg var på den alderen. Det var slitsomt. Har det mye bedre nå. Trener ikke hver dag lenger, for det er andre ting som er blitt viktigere for meg. Men pen det er hun.
The Kitten Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Misunnelig på henne? Nei, kan ikke si jeg ble det.
desperate Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kunne gjerne tenkt meg og hatt like lite appelsinhud.
Shaz Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Det ligger enten meget gode gener eller mye trening bak den rumpa, og ikke utenkelig en kombinasjon. Så tren i vei.
Gjest 46 Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Det hjelper å være 19 år og slank. Det toget har gått... barnefødsler og alder sammen med tyngdekraften har gjort sitt. Misunnelig? Ikke i ordets rette forstand (at jeg ikke unner jenta på bildet og se sånn ut), men at jeg gjerne skulle sett sånn ut? JO takk Jeg har sett sånn ut en gang, men det er en stund siden nå. Og som du sier, barnefødsler og tyngdekraften gjør sitt, med alle kropper. Jeg er ikke misunnelig og er fornøyd med alle de faser i livet som jeg og kroppen min gjennomgår.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Nei, jeg blir ikke misunnelig. Pen jente, og jeg har aldri hatt så flott kropp, men er fornøyd med hvordan jeg ser ut og vet egentlig hva som skal til for å påvirke hvordan jeg har det.
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Det ligger enten meget gode gener eller mye trening bak den rumpa, og ikke utenkelig en kombinasjon. De fleste som blir fotografert profesjonelt blir *perfektgjort* gjennom datamagi.
Shaz Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 De fleste som blir fotografert profesjonelt blir *perfektgjort* gjennom datamagi. Det er også riktig, men det er ikke nødvendigvis slik alltid.
Gjest Oza Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 Det er også riktig, men det er ikke nødvendigvis slik alltid. Hun er ikke ekte sier jeg. x(
Kiyo Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 Kan ikke si at jeg ble noe særlig misunnelig. Og det skal litt mer former til for at jeg skal bli det
Gjest ferskenketchup Skrevet 2. mars 2009 #17 Skrevet 2. mars 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=285356 Det kan jeg love deg at jeg blir. Skulle nesten ikke vært lov. Noen er bare heldige Har sett penere enn henne. Syns jeg er penere enn henne og
Blåbæret Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Ikke særlig misunnelig nei. Jeg liker mye bedre jenter med litt mere former.
Gjest MB-- Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Overhode ikke! Kjæresten min ville aldri falt for meg om jeg så sånn ut. Han misliker sterkt sånne typer jenter. Og det er jeg fantastisk glad for
Silmarill Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 Nei jeg er ikke misunnelig! Flott for henne at hun har en fin og flott bakende, men jeg er ikke misunnelig av den grunn! Må innrømme at jeg så fastere ut da jeg var i hennes alder, men det livet og den tiden har jeg levd ut! Føler at jeg har mere å gi enn en fin stram rompe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå