Gå til innhold

Noen som blir misunnelig

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Æsj, nå ble jeg og misunnelig.

Gjest Molly84
Skrevet

Litt misunnelig jeg også, ja..

Skrevet

Egentlig ikke, er ganske fornøyd med kroppen min. Men litt fastere rumpe = ja takk :jepp:

Gjest Lizz-Gunn
Skrevet

Nei... for det er jo bilde av meg! :sminkedokke:

Skrevet

Det hjelper å være 19 år og slank. Det toget har gått... barnefødsler og alder sammen med tyngdekraften har gjort sitt.

Misunnelig? Ikke i ordets rette forstand (at jeg ikke unner jenta på bildet og se sånn ut), men at jeg gjerne skulle sett sånn ut? JO takk :)

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Nei. Så sånn ut når jeg var på den alderen. Det var slitsomt. Har det mye bedre nå. Trener ikke hver dag lenger, for det er andre ting som er blitt viktigere for meg.

Men pen det er hun. :)

Skrevet

Misunnelig på henne? Nei, kan ikke si jeg ble det.

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg og hatt like lite appelsinhud.

Skrevet

Det ligger enten meget gode gener eller mye trening bak den rumpa, og ikke utenkelig en kombinasjon.

Så tren i vei.

Skrevet
Det hjelper å være 19 år og slank. Det toget har gått... barnefødsler og alder sammen med tyngdekraften har gjort sitt.

Misunnelig? Ikke i ordets rette forstand (at jeg ikke unner jenta på bildet og se sånn ut), men at jeg gjerne skulle sett sånn ut? JO takk :)

Jeg har sett sånn ut en gang, men det er en stund siden nå. Og som du sier, barnefødsler og tyngdekraften gjør sitt, med alle kropper. Jeg er ikke misunnelig og er fornøyd med alle de faser i livet som jeg og kroppen min gjennomgår.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg blir ikke misunnelig. Pen jente, og jeg har aldri hatt så flott kropp, men er fornøyd med hvordan jeg ser ut og vet egentlig hva som skal til for å påvirke hvordan jeg har det.

Skrevet
Det ligger enten meget gode gener eller mye trening bak den rumpa, og ikke utenkelig en kombinasjon.

De fleste som blir fotografert profesjonelt blir *perfektgjort* gjennom datamagi.

Skrevet
De fleste som blir fotografert profesjonelt blir *perfektgjort* gjennom datamagi.

Det er også riktig, men det er ikke nødvendigvis slik alltid.

Skrevet
Det er også riktig, men det er ikke nødvendigvis slik alltid.

Hun er ikke ekte sier jeg. x(

Skrevet

Kan ikke si at jeg ble noe særlig misunnelig. Og det skal litt mer former til for at jeg skal bli det :ler:

Skrevet

Ikke særlig misunnelig nei.

Jeg liker mye bedre jenter med litt mere former.

Skrevet

Overhode ikke!

Kjæresten min ville aldri falt for meg om jeg så sånn ut. Han misliker sterkt sånne typer jenter. Og det er jeg fantastisk glad for :yvonne:

Skrevet

Nei jeg er ikke misunnelig!

Flott for henne at hun har en fin og flott bakende, men jeg er ikke misunnelig av den grunn! Må innrømme at jeg så fastere ut da jeg var i hennes alder, men det livet og den tiden har jeg levd ut!

Føler at jeg har mere å gi enn en fin stram rompe :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...