Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Hvordan får jeg det fremste motivet skarp og bakgrunnen tåkete i corell ? Noen som vet ? Alt står jo på vanskelig engelsk ( for meg )
kokosbolle Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 Jeg har aldri brukt Corel, men hvis det fungerer på noenlunde samme måte som Photoshop og Paint Shop Pro så kan jeg kanskje hjelpe deg. Bruker du layers eller er det bare et enkelt bilde? Hvis det er layers så kan du jo bruke et blur-filter på bakgrunns-layeret. Hvis det bare er et enkelt bilde kan du kanskje åpne en ny fil og legge inn bildet to ganger. Deretter kjører du blur på bunn-layeret og så visker du bort alt som ikke skal være skarpt på topp-layeret. Vet som sagt ikke om dette funker med Corel, men du kan jo prøve
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Takk for svar Jeg fikk det til. Lurer på masse mere ............... Hvordan få midtmotivet nærmere meg uten å forandre på størrelsen på bildet ????????? Jeg finner ikke igjen knappen :oops: Gjort det en gang før, men forstår ikke de vanskelige ordene på engelsk. Husker ikke hva det sto på knappen ? Har lett i flere uker. :oops: :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå