Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 "barnevernet" var jo ikke der så da er det kanskje ikke så nøye å bemerke det.............
Gjest hopeful Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hvor står dette? Har ikke fått det med meg..
Jade Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=537210
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 "barnevernet" var jo ikke der så da er det kanskje ikke så nøye å bemerke det............. Hva forventer du at folk skal "bemerke" da? Du gidder jo ikke å gjøre noe annet selv enn å poste linken?
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 "barnevernet" var jo ikke der så da er det kanskje ikke så nøye å bemerke det............. Hett tips til å få mer oppmerksomhet rundt en tråd: post link, skriv en kommentar til artikkelen og hva du synes om den, og ikke anta at alle rundt deg synes politivold er ok. Saken er forøvrig gammel, selv om videoen akkurat er sluppet på nettet. Og det er helt forkastelig at politimenn går løs på en person i cellen på denne måten når alt de trengte å gjøre var å gå ut og låse døren etter seg. Hva barnevernet har med saken å gjøre skjønner ikke jeg da dette er en politisak om en person i arresten som er under politiets varetekt. Det har i grunnen fint lite med barnevern å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Hva forventer du at folk skal "bemerke" da? Du gidder jo ikke å gjøre noe annet selv enn å poste linken? Rettelse fra meg selv: Du gadd ikke engang å poste linken. Imponerende! Har du forresten sett at saken ikke er fra Norge...? Forstår derfor ikke hvorfor du klager over barnevernet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 He he, dere altså! Dette handlet egentlig ikke om saken. Og nei, jeg er ikke ute etter å kritisere barnevernet. Det var en bestemt noen jeg var ute etter som typisk hadde dratt dette veldig opp dersom barnevernet hadde vært involvert. dere får søke opp "barnevern" med tegn og alt så skjønner dere kanskje hva jeg snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå