Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_patsy_*
Skrevet

Hei.

Fos ca 3 mnd traff jeg en kar på nett, vi fant tonen med en gang og ganske rakt bestemte vi for å treffe hverandre. Skulle egentlig bare ta en kaffe da han var på møte i den byen jeg bor i, men ble sittende å prate i mange timer!!!

Vi bor ca 2 timer fra hverandre og begge vil ta det sakte, så vi har truffet hverandre på halvveien 7 ganger, vært på kino, ute å spist, på ski osv. Men aldri skjedd noe mer en litt småkyssing. Vi snakker sammen på tlf så og si hver dag, og det føles veldig bra.

Så skulle jeg komme til han i helgen, og være der fra lørdag til søndag. Kommer til han etter jobb og det begynner veldig bra. Han har lagd god middag, og vi koser oss med mat og vin. Etterhvert setter vi på en film og sitter i soafen og kliner og tafser på hverandre. Så blir jeg så utrolig kvalm, føles som om jeg må spy. blir så dårlig at jeg tilslutt må legge meg. (Følte meg utrolig teit). Våkner litt senere og rekket akkuratt og komme meg ut på badet før jeg begynner å spy som ett helvete. Han hadde jo ikke lagt seg enda og får det med seg.. Kommer meg cola til meg og er bare snill da. Så prøver jeg å legge meg igjen og han legger seg også, men blir ikke akkuratt den natten jeg hadde håpet på... Må løpe på badet å spy igjen, og besvimer eller noe sånt. Våkner av at han står over meg og sier jeg må våkne, da har jeg spydd over hele badegulvet hans, rullet meg i det og i tilleg fått diare.... Han får meg i dusjen og av med klærne mine, er så dårlig at jeg ikke orker å gjøre noe med det. Steller meg å finner fram en t-skjorte og bokser til meg. Resten av natten gikk uten uhell. Var en ganske klein morgen, han satt egentlig i stua å så på langrenn mens jeg lå i sengen og følte meg dum og ekkel og i dårlig form. Han har bare vært snill og ikke sagt noe, men føler meg ikke så kul... Kom meg hjem så fort jeg trodde jeg greide å kjøre bil... Ble ikke drømmehelgen akkurat..

Og nå vet jeg ikke hve jeg skal gjøre. Er så redd han skal miste interessen.. Er jo så lite som skal til i begynnelsen og jeg er så utrolig flau...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at sånt skjer, men dette er da ikke noe du kan noe for? Ikke ta det så tungt, det ordner seg sikkert :)

Skrevet

Gjerne ikke særlig trøst, men du kan jo se på dette som en test. Hvis han fremdeles er interessert, så er han en skikkelig kjernekar :)

Skrevet
Gjerne ikke særlig trøst, men du kan jo se på dette som en test. Hvis han fremdeles er interessert, så er han en skikkelig kjernekar :)

Ja, enig! :)

TS: Skjønner du føler det sånn. Hadde blitt fortvilet over situasjonen selv.. Men som Jade skriver, så kan du se på det som en test. ;)

Synes han virket omsorgsfull og snill jeg!!

Men har du hørt noe fra han etter du dro?

Skrevet

All medfølelse til deg!!! STAKKAR!!!!!!!!

Om en stund kan dere le av det, og han kommer garantert ikke til å glemme deg:):)

SIer som ei annen her at om han er int. så takler han dette.:)

Skrevet

Han er en kjernekar, det vet jeg jo...

Men jeg vet jo selv hvor lite som ofte skal til i begynnelsen før man mister interessen...

Ex om man møter en kar og han plutselig er søple usjarmerende drita så kan i allefall jeg miste interessen kontra om en jeg er sammen med og kjenner blir det, da blir det mer sånn haha, du var drita i går ja...

Og tror det er mange som er sånn...

Jam har fått en melding i sted: Hei snuppa. Håper du kom deg trygt og helskinnet hjem, uten noen uhell....Synd helgen ble som den ble, vi får ta det igjen en annen gang. God bedring. Klem XXX

Ikke så veldig positiv kanskje.... Tror jeg bokstavlig talt dreit meg ut....

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo forskjell på å være usjarmerende drita, og å bli dårlig da. Det kan jo ingen noe for. :) Det kunne jo like godt vært ham selv.

Tror ikke du skal ta det så tungt. :)

Den meldinga var da ikke negativ?

Skrevet
Jam har fått en melding i sted: Hei snuppa. Håper du kom deg trygt og helskinnet hjem, uten noen uhell....Synd helgen ble som den ble, vi får ta det igjen en annen gang. God bedring. Klem XXX

Jeg synes det meldingen var fin jeg. :)

Han skriver jo at dere får ta det igjen, så da vil han jo møte deg igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg vet jo selv hvor lite som ofte skal til i begynnelsen før man mister interessen...

Ex om man møter en kar og han plutselig er søple usjarmerende drita så kan i allefall jeg miste interessen kontra om en jeg er sammen med og kjenner blir det, da blir det mer sånn haha, du var drita i går ja...

Enig med alle andre her. Du hadde uflaks, men du mister ikke en grei mann bare for noe som kan skje oss alle. Og han har jo truffet deg flere ganger før da, og sett deg i andre settings. Dersom dette var første daten hadde det vært annerledes. Nei, ikke ta det så tungt du. Du har jo ikke gjort noe galt!

Dette går greit skal du se. Og han har allerede sendt deg en melding. Hva mer kan du vente av ham i dag? Oppførselen hans virker helt grei for meg :)

Gjest Miley
Skrevet

Synes den meldingen tydet på at han faktisk vil se deg igjen jeg.

Skrevet

Vi kan jo ikke stikke under en stol at det ikke gikk som det skulle, men så var det også uforskyldt da (med mindre maten han lagde ikke var helt ok).

Jeg vil bare si at jeg skjønner du er lei deg, usikker og alt det der, og at du lurer veldig på han sine tanker om deg, i og med at han fikk et heller "brutalt" møte med deg denne helgen.

Uansett, dersom det hadde vært meg hadde faktisk ikke betydd noen verdens ting (uten at jeg har vært i samme situasjon og derfor ikke kan si det sikkert), og jeg hadde faktisk selv vært bekymret. Tror jeg hadde vært såpass redd for at jenta skulle være alt for flau til å fortsette, eller jeg ville vært veldig usikker på om hun turte møte vennene mine, i frykt for hva jeg kan ha fortalt de.

Jeg synes du skal gå for han jeg, for du har jo litt selvironi på dette, han var bare snill og grei, tenker på deg i etterkant, vil møte deg igjen, du vil selv møte han, og dere var jo egentlig komt et godt stykke på vei vil jeg påstå.

Det var en uheldig opplevelse, samtidig som det egentlig har ført dere veldig mye tettere (i alle fall på en annen måte) enn hva dere ville vært på en vanlig helge-date.

Lykke til sier jeg, siden dere virker veldig ok begge to :)

(kanskje det hadde passet seg med en liten update av denne tråden om noen uker til og med?)

Gjest Illiya
Skrevet

Huff, stakkars deg! Ikke en god situasjon å komme i, men dette burde ikke skremme ham. Du kunne jo ikke noe for det, dette kan jo skje alle.

Skrevet

Skal holde dere oppdatert jeg...

Men nå skal jeg prøve å sove... Natta

Gjest ærlig
Skrevet

Unnskyld at jeg ler :ler: , men jeg kan formelig se for meg deg med diare og full pakke. Helt utrolig faktisk. Hvordan kan noen faktisk klare å BÅDE spy OG besvime OG få diare samtidig? Var nok en mening med uflaksen din, skal du se :sjenert:

Men når dette er sagt, så tror jeg nok at han ikke bryr seg (hvis han er oppriktig interessert). Dere har faktisk truffet hverandre mange ganger. Nok til at han VET at du ikke ER slik. Dessuten kan du jo ikke noe for at du ble syk. Det at noen drikker seg snydings er selvforskyldt. Men det å være syk er IKKE det.

selvfølgelig var det usjarmerende, men hvis dere skal være kjærester, så bør han jo ta deg på både godt og vondt. Som flere her sa: La det være hans test. Og spør du meg, så bestod han denne testen (utfra meldingen han skrev). :)

Skrevet

Syntes det var en fin melding å få, jeg. Slenger meg på det de andre sier. Lykke til. :)

Skrevet

Hvis han hadde blitt skremt bort, hadde han nok ikke sendt deg melding på eget initiativ (med mindre du sendte melding først og maste på om du hadde dummet deg ut, eller om dere skulle treffes igjen, el.l.).

Lykke til, dette går nok bra!

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke skremt meg bort iallfall. En pussig episode bare...og litt sjarmerende. Du viser en sårbar side...det trekker :). Og hvor mange andre tror du kan si at de husker hver detalj av den første skikkelige daten? Dette kan dere ha moro av i mange år framover!

Skrevet

Ja dette skal du da ikke ta ille og som de fleste andre her inne skriver så kan nok dette gjerne være starten på noe godt. En slik sak som dette er dessverre naturlig og kan skje oss alle, og så har det nok fjernet den del usikkerhet mellom dere også. Tenker da på at du fikk se han fra en pleiende side hvor han viste deg omsorg, mens han fikk se deg i en litt sårbar situasjon.

Nei du kan nok slappe av og heller se på dette som en litt artig sak hvor dere virkelig fikk bli bedre kjent på andre områder enn hva man pleier så raskt i et "forhold".

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Drømmedate ble det nok ikke, men det virker helt tydelig at du har funnet deg en drømme-mann , og at han gjerne vil se deg igjen.

Har du svart på sms?

Du ble syk, og det kan man ikke noe for. La det passerer og gled deg til neste date hvor du mest sannsynlig er frisk !

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?

Er det ikke mere som skal til så er han ikke noe og samle på likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...