Arwen Skrevet 1. mars 2009 #1 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet om noen tips mot tørr hals, slimhinnen min er nesten ikke-eksisterende om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Del Skrevet 1. mars 2009 Melk gjør i hvert fall halsen min mer "slimete" - litt ubehagelig, men... Hjelper nok mest på spiserøret/svelget. Og sørg for høy luftfuktighet inne hvis du har mulighet. Ubehagelig med tørre slimhinner, jeg slet med det pga smertestillende en kort periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er pga medisiner jeg også har trøbbel. Er veldig tørt her inne, kanskje investere i en luftfukter siden jeg kommer til å slite over lengte tid :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Del Skrevet 1. mars 2009 Du kan i hvert fall høre med lege om h*n tror det hjelper Ellers går det an å henge opp våte håndklær i nærheten av ovner, ha en gryte med vann på vedovn om det er mulig osv. Hjelper i hvert fall litt på fuktigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå