Gå til innhold

ble så tent...

Fremhevede innlegg

Gjest iris22
Skrevet

ville ikke vært interessert i denne fyren som et kjæresteemne, han var sikkert 20 år eldre enn meg og som sagt ikke helt min smak. men seksuelt var han helt perfekt. som pulekompis hadde han nok vært perfekt...

jeg har aldri gått lengre enn å klemme fremmede menn når jeg har vært på byen. mulig jeg var litt slutty denne kvelden men det var første gang isåfall og tviler om det vil skje igjen. tror ikke det er ofte man møter noen som vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på for å tenne noen... skulle nesten tro han hadde dopa meg, med aftershaven sin ellernoe, for jeg har aldri latt noen klå på meg før....

men det var deilig. bottom line.

Videoannonse
Annonse
Gjest mann42
Skrevet

viss han fyren hadde bett deg bli med på toalettet hadde du blitt med ham da og hvor langt hadde du gått da??

Gjest Gjest
Skrevet
Å nyte sin egen seksualitet har ingenting med å få fremmede menn på byen til å fingre deg, helt utrolig at du ikke klarer å se det selv

Har du hatt en ons noen gang?

Hva er den store forskjellen mellom dette og en ons, i tilfellet?

Om den seksuelle kontakten med en fremmed skjer kl. 23 på utestedet eller noen timer senere hjemme - så er det ene helt forferdelig og det andre sosialt akseptert?

Mange menn har et trist syn på jenter/kvinners seksualitet.

Er det ikke fint at man gjør noe som er til glede for en selv eller andre - når men er singel og helt fri til å gjøre det?

Gjest iris22
Skrevet

øh, vet ikke om jeg hadde turt bli med ham på toalettet! kanskje han hadde gått for langt da. men hadde vært litt fristende, så han kunne tatt litt mer på meg....

Gjest Oyoyoy
Skrevet

Slike tråder som dette provoserer meg så hinsides sterkt!

Hvorfor i all verde skal man ikke nyte sin kåthet når den bare plutselig dukker opp i en slik situasjon som TS beskriver??

Hvem i all verden sa at sex/kåtskap/nakenhet osv var tabu??

Nei, til alle jenter og gutter der ute! Ingen er såkalte "sluts" for det om det er mulig å bli tent av en plutselig og uforventet tilnærming!

Nei, TS. Høres ut som at du hadde en herlig opplevelse. Nyt det og lev livet. Håp på at du ser han igjen ;)

Jente27

Gjest Kavring
Skrevet
Har du hatt en ons noen gang?

Hva er den store forskjellen mellom dette og en ons, i tilfellet?

Om den seksuelle kontakten med en fremmed skjer kl. 23 på utestedet eller noen timer senere hjemme - så er det ene helt forferdelig og det andre sosialt akseptert?

Mange menn har et trist syn på jenter/kvinners seksualitet.

Er det ikke fint at man gjør noe som er til glede for en selv eller andre - når men er singel og helt fri til å gjøre det?

Enig i det som blir skrevet her!

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss, så mange "fornuftige" damer det var her, da!

Jeg har gjort mye værre ting enn det TS beskriver, i min ungdom - ikke alt var like smart, men det ga meg en veldig høy seksuell innsikt og jeg ble trygg på meg selv, og en del fine opplevelser. Noen av opplevelsene var derimot ikke såååå vellykede, men jeg mener ærlig talt, at hvis to voksne mennesker har lyst til å utforske hverandre seksuelt, så er det da bare helt greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...