Gjest iris22 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 jeg møtte en mann på byen igår... vi snakka ikke stort, vet ikke om jeg fikk navnet hans engang, men vi stod der og småflørta inne på et utested. han masserte nakken min og holdt meg i håret, veldig uskyldige ting men som tenner meg veldig. og jeg har ALDRI gjort noe slikt før, har aldri hatt ons engang, men jeg førte hånda hans nedi trusa mi og han masserte klitten min. jeg var så tent og tok arma hans og dyttet den nedover slik at han fikk fingrene inni meg. jeg hørte ham stønne når han kjente hvor kliss jeg var der nede. jeg kjente han var hard og putta hånda mi nedi buksa hans og befølte ham litt. alt sammen mens vi var inne på utestedet, vet ikke om noen så hva vi holdt på med heh... :s så kysset han meg på halsen og ørene, han ville kysse meg på munnen men da vek jeg unna.... så dro vi til et annet utested men så måtte jeg og venninna mi plutselig dra og han fulgte ikke etter... ble litt skuffa for jeg hadde lyst til å flørte mer med ham selv om en ons ikke hadde kommet på tale... har lyst til å treffe ham igjen, men jeg vet ikke om han bor i denne byen engang, tror han hørtes ut som han kom nordfra og det navnet jeg husker er jeg ikke sikker på om var hans engang.... tror ikke han fikk navnet mitt heller... han var ikke helt min smak nei, og han var nok en del eldre enn meg... men han var flink til det han gjorde og visste presis hva han skulle gjøre for å tenne meg... huff er veldig seksuelt frustrert idag. eneste jeg kan gjøre er å fortsette å dra til samme utestedet og håpe på å treffe ham igjen der? :/
Gjest hjermund Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 helt sant?? er du ikke ganske billig når du lar en fremmed fingerpule deg i all offentlighet? bare lurer...
~banshee Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg tror det er liten sjanse for at du finner akkurat ham igjen. Men jeg tror det er stor sjanse for at du finner en som er villig til litt av hvert hvis du er like flørtete neste gang. Om den neste personen gjør det like "riktig", er kanskje en annen sak, men det er vel bare sjansen å ta... Prøve og feile. -Hvis det er one night stand du er ute etter. Men hvis du er ute etter en god kjæreste, vil kan du jo lære ham å kjenne deg og kroppen din etterhvert, og heller bygge på andre kvaliteter som er vanskeligere å endre på?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Det hørtes jo både spennende og deilig ut. Men det jeg lurer på er hvorfor du synes det er HELT UAKTUELT med ONS, samtidig som du synes det er greit å tilfredsstille/bli tilfredsstilt av en ukjent in public?
Hanselot Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Han fant vel trolig ei jente som var klar for en ONS Jeg vet ikke helt hva du forventet dersom du plutselig måtte stikke, det er ikke sikkert han så at du dro en gang. Dessuten, en jente som plutselig hadde behov for å stikke ville i mine øyne ikke virke så veldig interessert, og heller ikke interessant i mine øyne.
Gjest Mhm Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Ut ifra hva du beskriver, så har du hatt det deilig, men at du godtar en fremmed skal fingre deg på et offentlig sted, tror ikke du ineresserer han i det hele tatt, guttene prøver seg med hvem som helst ja, men blir ikke betatt på denne måte... Jeg lar IKKE en fremmed ta på meg engang, min forlovede er den eneste kommer til å ha full frihet på meg, jeg skal ikke bli misbrukt. vi er mennesker og skal klare å hole opp verdien vår!
Gjest iris22 Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 er første gangen jeg har gjort noe slikt, har aldri kysset noen som jeg ikke har vært i et forhold med engang. men han var dyktig i det han gjorde og tente meg veldig, så jeg bare nøt det. jeg fikk nok mer ut av dette enn han gjorde. han tenkte sikkert jeg kunne bli en ONS ja, men jeg hadde ikke latt det gå så langt nettopp fordi jeg ikke vil ha med meg en fremmed hjem fra byen og heller ikke tør å bli med en fremmed hjem. når vi dro fra det siste utestedet så tenkte jeg at han kommer sikkert etter med en gang han har drukket opp ølen sin for han hadde ikke så mye igjen og jeg sa til ham at vi skulle ut da... og vi stod utenfor en stund før vi dro videre... vil gjerne treffe ham igjen for å leke litt mer med ham. er ikke ofte man møter noen som klarer å tenne en så lett...
Gjest iris22 Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 selv om det var jeg som oppfordra til fingringa? og likte det?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 selv om det var jeg som oppfordra til fingringa? og likte det? mm, du har ikke høy moral ..
Cuba Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Glad man ikke vet om sånne ting når man tar i dørhåndtak eller andre ting i det offentlige
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Det var da veldig til moralske pekefingre??! Her skrives det om ONS og sex i offentlighet til stadighet - også skulle dette være så forferdelig? For noe tull. Selv hadde jeg sikkert ikke turt, men det hørtes utrolig spennende og deilig ut. Er det ikke fint at folk slipper seg litt løs og tør å utforske det seksuelle?
Gjest iris22 Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 ja fy og fy til kvinner som nyter sin seksualitet... bottom line er at jeg hadde det veldig deilig og det sitter igjen. både igår og idag har jeg onanert flere ganger bare pga tankene om dette møtet...
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 Du høres litt slut ut. Kan du ikke bare gi blowjobs til random gutter neste gang du er ute på fylla? Da lover jeg at alle gutter vil ha deg som kjæreste!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Å nyte sin egen seksualitet har ingenting med å få fremmede menn på byen til å fingre deg, helt utrolig at du ikke klarer å se det selv
Gjest fisk Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 Å nyte sin egen seksualitet har ingenting med å få fremmede menn på byen til å fingre deg, helt utrolig at du ikke klarer å se det selv Hvis du er kåt nok, og seksuell moden nok, så har det nettopp med å nyte egen seksualitet å gjøre.. Helt utrolig trist for deg at du ikke er i stand til å se det.
Gjest dylan thomas Skrevet 2. mars 2009 #16 Skrevet 2. mars 2009 Jeg slenger meg med i leiren til sistnevnte. Two consenting adults - og dermed er mine "krav" dekket.
Helen Skrevet 2. mars 2009 #17 Skrevet 2. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_tale_* Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Hvis du er kåt nok, og seksuell moden nok, så har det nettopp med å nyte egen seksualitet å gjøre.. Helt utrolig trist for deg at du ikke er i stand til å se det. Så enig, så enig.. Syntes det hørtes ut som en deilig opplevelse. Å man tenger overhodet ikke være noe slut for en sånn "once in a lifetime" opplevelse. Håper du ser han igjen, å denne gangen kanskje du skulle lure han hjem. Kanskje er det din livs kjørlighet, hvem vet? Evt; lek og nyt livet, man lever bare en gang Hilsen ei jente som er seksuell og stolt av det.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Hvis du er kåt nok, og seksuell moden nok, så har det nettopp med å nyte egen seksualitet å gjøre.. Helt utrolig trist for deg at du ikke er i stand til å se det. pft, gløm det, er ikke med på at tanken om å la fremmde menn finger pule meg har noe som helst med min egen seksualitet å gjøre!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #20 Skrevet 2. mars 2009 Jeg slenger meg med i leiren til sistnevnte. Two consenting adults - og dermed er mine "krav" dekket. tviler ikke, det finnes mange av den type menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå