Gå til innhold

Hvorfor gjorde hun det?

Anbefalte innlegg

Gjest The Questionmark
Skrevet

Etter ett år med min kjære ga hun meg sparken. Det meste fungert veldig bra, gode diskusjoner, veldig bra sex, mange gode følelser og vi trives vedlig godt i hverandres selskap. Grunnen til at hun tok det valget er at hun var veldig usikker på om vi har en fremtid sammen.

Men etter at jeg fikk vite dette, ble jeg selvsagt veldig såret og lei meg. Det resulterte i at jeg ungikk henne 100% (jeg er flink til å luke folk ute, for å beskyte meg selv). men klarte ikke dette mer en fire dager. Har etter det bedt på alle mine fire om å prøve en gang til. men fikk vel et nei på det.

Natt til i dag ringte hun meg og spurt om jeg ville komme til henne. Skjønnte da ikke at hun hadde drukket. Ble selvsagt til i dag tidlig og hun oppførte seg som om alt var som før.

Jeg tør ikke tenke tanken at det kan bli som tidligere, i og med at jeg ikke orker en nedtur til nå med det første og så vil jeg jo ikke at noen skal herje med meg og min følelser.

Vil også si at hun er en slik jente en hver mann vil være sammen med, fordi hun har alt en kan ønske seg i tillegg til at hun er veldig pen på utsiden og på insiden, mao. grunnene for at jeg vil(-le) kjempe for å beholde henne.

Hva skal jeg legge i hennes oppførsel? Skal jeg glemme det hele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må rett og slett fortelle henne det du forteller oss: At du ikke orker at hun herjer med følelsene dine, og at hun blir nødt til å ta et valg. Du kan jo ikke bare unngå temaet og bli værende hos henne mens dette kverner i hodet på deg.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener tror jeg..

dette fikk jeg ut av det: Dere hadde et forhold og ho slå opp.

Så ringte ho når ho var full og du overnattet.

Er vel ikke noe mer å gjøre?

Ho var jo bare full..Neste gang ho ringer deg når ho er full legger du på.

Å ha sex med en full person når du selv er edru er litt rart synst jeg..Spessielt med tanken på at dere faktisk slo opp

Skrevet

åjaaa..ho oppførte seg dagen etterpå som om alt var som når dere var sammen?

Er vel bare å spørre om hva ho egentlig vil og ta et valg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...