Gå til innhold

Brudekjole med mye blonder

Bee

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en brudekjole med mye blonder på overdelen - A-snitt - kanskje empire? Liker romantiske kjoler med mye blonder, men klarer ikke å finne den rette - noen som har tips? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg ser etter en brudekjole med mye blonder på overdelen - A-snitt - kanskje empire? Liker romantiske kjoler med mye blonder, men klarer ikke å finne den rette - noen som har tips? :rødme:

Pronovias og San Patrick har masse fine blondekjoler. Hadde selv kjøpt en Preludio fra San Patrick (er på www.sanpatrick.com ), men den måtte desverre byttes i en anne da det viser seg at jeg er gravid når vi gifter oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nydelig!!!

Ikke sant. Det hadde nok vært en het kandidat dersom jeg ikke hadde giftet meg i 30 varmegrader og 75-80% luftfuktighet. Jeg gikk for en knekort luftig sak i stedet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt blondekjole, Triana fra Novia d'Art, forfra, nærbilde, bakfra.

Jeg synes den er *nydelig* (selvsagt), det jeg liker med denne framfor endel andre er at den er uten perler og paljetter, det er kun blonde. Og i tillegg er den veldig lett i stoffet slik at den ikke blir for varm for et sommerbryllup :)

Ellers har som sagt både Pronovias og San Patrick blondekjoler, samme har Sincerity.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Janne_*

Hei!

Kanskje jeg har akkurat den kjolen du ser etter! Den er nydelig, romantisk, enkel A-form, full av blonder og nydelig slep. Den har "snøring" i ryggen. Og noe av det beste med den: den sitter utrolig flott på! -pga. innebygd korsett, snøring i ryggen og den flotte A-formen. En kjole du vil føle deg vakrest i verden i!!

Mail meg hvis du er interessert, så kan jeg sende deg bilder ([email protected]).

Lykke til på jakten!

Deler av innlegget er slettet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...