Bee Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ser etter en brudekjole med mye blonder på overdelen - A-snitt - kanskje empire? Liker romantiske kjoler med mye blonder, men klarer ikke å finne den rette - noen som har tips? :rødme:
Saeria Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hva med MS sin Grace Kelly? Den synes jeg er utrolig fin med blonder og brokade: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J135
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ser etter en brudekjole med mye blonder på overdelen - A-snitt - kanskje empire? Liker romantiske kjoler med mye blonder, men klarer ikke å finne den rette - noen som har tips? :rødme: Pronovias og San Patrick har masse fine blondekjoler. Hadde selv kjøpt en Preludio fra San Patrick (er på www.sanpatrick.com ), men den måtte desverre byttes i en anne da det viser seg at jeg er gravid når vi gifter oss...
Jade Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hva med MS sin Grace Kelly? Den synes jeg er utrolig fin med blonder og brokade: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J135 Åååå, nydelig!!!
Saeria Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Åååå, nydelig!!! Ikke sant. Det hadde nok vært en het kandidat dersom jeg ikke hadde giftet meg i 30 varmegrader og 75-80% luftfuktighet. Jeg gikk for en knekort luftig sak i stedet.
Concertina Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har kjøpt blondekjole, Triana fra Novia d'Art, forfra, nærbilde, bakfra. Jeg synes den er *nydelig* (selvsagt), det jeg liker med denne framfor endel andre er at den er uten perler og paljetter, det er kun blonde. Og i tillegg er den veldig lett i stoffet slik at den ikke blir for varm for et sommerbryllup Ellers har som sagt både Pronovias og San Patrick blondekjoler, samme har Sincerity.
Bee Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for hjelp! Skal sjekke ut disse merkene!
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hei! Kanskje jeg har akkurat den kjolen du ser etter! Den er nydelig, romantisk, enkel A-form, full av blonder og nydelig slep. Den har "snøring" i ryggen. Og noe av det beste med den: den sitter utrolig flott på! -pga. innebygd korsett, snøring i ryggen og den flotte A-formen. En kjole du vil føle deg vakrest i verden i!! Mail meg hvis du er interessert, så kan jeg sende deg bilder ([email protected]). Lykke til på jakten! Deler av innlegget er slettet. Se reglene. Strix -mod- Endret 11. mars 2009 av Strix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå