mari4ever Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 ja trenger når et nytt ansikts renseskum til å bruke på morgenen. for kombinert hud. har litt fet hud i t-zonen ellers normal hud. trenger ett som renser godt vekk smuss, makeup og annet dritt
Vulpes Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg bruker md formulations facial cleanser. Den fungerer veldig fint på meg, men hvis du ikke egentlig har problemhud tror jeg kanskje den blir unødvendig dyr? Også gjør den visstnok huden tynnere eller noe slikt, så man skal være forsiktig med soling. Det er jo en smule kjedelig.
desert_rose Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 (endret) abonerer* trenger en som fjerner sminken komplett! nå bruker jeg facial creame i e-vitamin serien fra bodyshop. en av de beste jeg har prøvd (produktet jeg tar på etterpå synker rett inn) men må ta cleanseren i to omganger før jeg føler sminken er helt av. ser etter en som fjerner effektivt uten så mye produkt. så rop gjerne ut om du vet! Endret 2. mars 2009 av desert_rose
mari4ever Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 abonerer* trenger en som fjerner sminken komplett! nå bruker jeg facial creame i e-vitamin serien fra bodyshop. en av de beste jeg har prøvd (produktet jeg tar på etterpå synker rett inn) men må ta cleanseren i to omganger før jeg føler sminken er helt av. ser etter en som fjerner effektivt uten så mye produkt. så rop gjerne ut om du vet! jeg også!! brukte vitamin e fra the body shop men det ble for fet for meg, veeeeldig blank etterpå, men får jo babymyk hud. ellers renser den somsagt ikke all makeup. to ganger må til å det er litt mye gikk over til aloe calming cleansing milk fra the body shop men den renser vekk men ikke alt. forsatt noe igjen når jeg tar på tonic. trenger en som er drøy og fjerner "alt" ja vet jeg skal være forsiktig med sol. bruker selvbruningsdagkrem fra decleor:)
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 jeg også!! brukte vitamin e fra the body shop men det ble for fet for meg, veeeeldig blank etterpå, men får jo babymyk hud. ellers renser den somsagt ikke all makeup. to ganger må til å det er litt mye gikk over til aloe calming cleansing milk fra the body shop men den renser vekk men ikke alt. forsatt noe igjen når jeg tar på tonic. trenger en som er drøy og fjerner "alt" ja vet jeg skal være forsiktig med sol. bruker selvbruningsdagkrem fra decleor:) åja!har tørr hud jeg da så den funker fedt.. har samme mål som deg.. er vanskelig å finne noe som vikelig fjerner alt. ligger det usynlige rester på huden (spf feks. er veldig hard å få helt vekk, problemet er jo at man ikke ser det..) oppstår jo mye lettere urenheter om det ligger sminke ol igjen, uten at man nødvendigvis vet hva det kommer av. kjedelig. har søkt endel på MUA, sier ifra hvis jeg finner noe lovende..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå