Gå til innhold

Invitasjoner til kaffegjester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er altså det jeg lurer på: hva skriver man i invitasjonene til kaffegjestene??

Gjest hopeful
Skrevet

Spurte om akkurat det samme for en liten uke siden tror jeg.. Tråden heter "Forslag til tekst?" Fikk noen forslag der:) Kan jo titte på den!

Skrevet

Omtrent det samme som til middagsgjestene, men med noen viktige endringer:

Blablabla, inviterer til bryllupskaffe og -fest på xxx kl. xx.xx. Vielsen finner sted i xxx kirke kl. xx.xx. Blablabla.

Legg merke til at jeg nevner vielsen til slutt, slik at ingen føler seg forpliktet til å møte opp på den.

Så trenger du vel ikke nevne noe om taler el.l., med mindre dere skal ha taler etter middagen.

Skrevet
Spurte om akkurat det samme for en liten uke siden tror jeg.. Tråden heter "Forslag til tekst?" Fikk noen forslag der:) Kan jo titte på den!

Ja ok, da skal jeg søke opp den tråden!! :tommelopp: Takk!

Omtrent det samme som til middagsgjestene, men med noen viktige endringer:

Blablabla, inviterer til bryllupskaffe og -fest på xxx kl. xx.xx. Vielsen finner sted i xxx kirke kl. xx.xx. Blablabla.

Legg merke til at jeg nevner vielsen til slutt, slik at ingen føler seg forpliktet til å møte opp på den.

Så trenger du vel ikke nevne noe om taler el.l., med mindre dere skal ha taler etter middagen.

Taler og sånt ja, det var godt du nevnte... Det har vi glemt å ta med i invitasjonen til middagsgjestene.. Godt vi ikke har bestilt enda! :)

Skrevet

Du har husket S.U. og at de må si fra om evt. allergier? :)

Skrevet

SU er med. Men mener du at jeg trenger skrive at folk må si fra om evt allergier? Skjønner de ikke det selv? :klø:

Skrevet
SU er med. Men mener du at jeg trenger skrive at folk må si fra om evt allergier? Skjønner de ikke det selv? :klø:

Joda, det gjør de sikkert :)

Skrevet

Hva er det dere har skrevet i invitasjonen om taler?

Skrevet

Jeg har skrevet to kontaktpersoner ang. taler/sanger (toastmaster + en til). Husker ikke i farten helt hvordan jeg formulerte det.

Skrevet
Hva er det dere har skrevet i invitasjonen om taler?

Taler og sanger kan meldes til toastmaster xxxxxx på tlf xxxxxx

eller mailadr. xxxxxxxx

Toastmaster bør ha oversikt over alle taler og sanger. Dette i forhold til kjøreplanen og å overholde tidsskjemaet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...