Gå til innhold

Lokale ved Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer om noen bruder to be, dere som allerede har vært gift, eller dere som har vært gjester kan anbefale et bryllupslokale i/ved Stavanger?

Litt om hva vi ønsker oss:

Plass til 80-100 gjester

Mulighet for å ta med alkohol og kaker

Mulig å ordne med catering selv/ evt. at utleierne står for dette.

Hvis noen vet om hotel med bra avtaler til så store lag er det bare å tipse om disse også!

Selv har jeg tenkt på

Utstein kloster

Gloppedalshallen( Byrkjedalstunet) litt langt å dra, og ikke mulighet for overnatting til alle gjestene?

Kronen gård

Hå gamle prestegård

Flo og fjære (suttet med bryllup?)

Div. kolonihager

Røde Kors huset (skal visstnok restaureres, men er muligens for lite)

Losjen (har kontakter)

Sjøfartsmuseet (har kontakter for å ha det der, men det er for lite)

Noen innspill til de jeg allerede har nevnt?

Til oppsummering: Det viktigste er at det er plass til alle gjestene, at det ligger ca max. 40 minutter med bil fra Revheim. Utenom det kan det gjerne være et litt røft lokale, som en låve/grotte/kjeller, men da gjerne med litt fine omgivelser utenfor.

Gleder meg til innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at det er fint med raske svar, studerer vekke fra Stavanger, og får bare sett på lokaler i påsken. Gifter oss sommeren 2010.

Skrevet (endret)
Selv har jeg tenkt på

Utstein kloster

Gloppedalshallen( Byrkjedalstunet) litt langt å dra, og ikke mulighet for overnatting til alle gjestene?

På Utstein Kloster er det fint, men du kan ikke danse eller spille høy musikk !! :nei:

Edit: unnskyld at jeg ikke kommer med tips, har ikke så mange egentlig. Men tenkte bare å gi deg dette lille inspillet. Fant ut ettersom jeg også leter etter lokale i Stavanger område ;)

Endret av mingle
Skrevet

Flor og Fjære har dessverre ikke bryllup :( Det var mitt drømmelokale i Stavanger...

Skal selv ha selskapet på Kronen Gaard. Vi valgte dette fordi vi blir et lite selskap og synes det er greit å slippe å styre med serveringshjelp og vasking/rydding osv.

Har vært i bryllup i Røde Kors huset, og der er det veldig koselig. Kan kanskje bli litt trangt med 100 personer hvis dere skal spise i det rommet som ligger litt alene, men hvis alt dekkes i andre delen av huset så burde det være veldig god plass. Et koselig lokale, en alikevel nøytralt nok til at du kan pynte etter eget ønske.

Skrevet

Takk Mingle!

Haha, ja, da var det lett å sette strek over Utstein Kloster, med spilleglade venner og danseglade tanter:P

Skrevet

Og takk Allyhoo!

Har bare sett Kronen gård på bilder, og det ser kjempeflott ut!

Ville valgt det selv om økonomien tillot det.

Bør kanskje vurdere Røde Kors huset ja, det var der mine foreldere møttes :briller:

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet

Hva med BCC Forum? De leier ut lokalene sine til bryllup.

Skrevet

Takk for tips! Skal prøve å få lest meg opp på de:)

Skrevet

Er det det tildligere lokalet til Smiths venner? Ser at en ungdomsskole har hatt juleball der, så da kan det vel ikke være så veldig dyrt...

Skrevet

Gaffel og karaffel ja. Fiiin plass, men regner med at vi da må bestille mat fra dem? Grei pris på mat, men vil så gjerne stå for drikken selv..

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jærgarden Kvalbein er veldig koselig. Naa er jo det paa Brusand da saa det er kanskje for langt unna, men det er jo ikke langt fra togstasjonen.

Friluftshuset paa Orre er ogsaa flott syns jeg.

Endret av Mea Culpa
Skrevet

Hva med Hiorthuset på Madla. Vet ikke hvor mange folk det tar, men har selv vært på fest der, og kjenner en som holdt bryllup der, som var veldig fornøyd

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaring med å ha festen på Skipper Worse? feks Ledaal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...