Strix Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Dersom jeg har mange egendefinerte smil på min msn-bruker så har ikke min mann tilgang til disse når han logger seg på sin på samme pc. Er det en lett måte å overføre disse til han på sånn at han også kan bruke dem? Har lett litt på pcen etter dem, de er vel lagret en plass, men har ikke helt funnet dem enda Endret 1. mars 2009 av Strix
Stillest vann Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ingen andre som har vært borti dette? En litt tungvint måte er vel å gi smileyen via en tredjepart, men det vil jo funke.
Strix Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 En litt tungvint måte er vel å gi smileyen via en tredjepart, men det vil jo funke. Ja, men det er så tungvindt, en må inn og hente en og en smiley (de en ikke kan koden for) og får kun sende 5 i gangen på msn... De burde jo ligge lagret på pcen en plass syns jeg. Men finner dem ikke i noe Windows, mappe :klø:
Strix Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Fant til slutt en oppskrift på dette, men den var litt tungvindt. Men takket være den fant vi mappa med msn-smil i i alle fall, kopierte og limte dem inn i tilsvarende mappe på nye pcen. Så nå fungerer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå