Vixenia Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Ja, hvordan gjør man det? Håper det er noen her som kan hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Du kan laste ned Bildeprogrammet Picasa by Google, det er helt gratis og veldig lettvindt. Der kan du bestemme størrelsen på bildene dine =)
Vixenia Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Du kan laste ned Bildeprogrammet Picasa by Google, det er helt gratis og veldig lettvindt. Der kan du bestemme størrelsen på bildene dine =) TAkk! Da prøver jeg det!
Gjest postsekk Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Hvilket format er bildet i? Ofte kan det hjelpe å lagre til et annet format (gif, jpg, png) for å redusere størrelsen på bildet, uten å måtte forandre på dimensjonene.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Hvilket format er bildet i? Ofte kan det hjelpe å lagre til et annet format (gif, jpg, png) for å redusere størrelsen på bildet, uten å måtte forandre på dimensjonene. Vanlige bilder > jpg Databilder (datagrafikk) > png eller gif ..now go away, or I will taunt you a second time.
Gjest postsekk Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Vanlige bilder > jpg Databilder (datagrafikk) > png eller gif ..now go away, or I will taunt you a second time. Å beklager, jeg må ha gått glipp av den delen i op som sa noe om hva slags bilde det var... Nei det gjorde jeg visst ikke, for det sto ikke. Visste det var en grunn til at jeg snakket generelt Endret 1. mars 2009 av postsekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå