Gå til innhold

Hvilken sang til brudevalsen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har fått en kamerat til å synge i bryllupet når vi skal danse brudevals. Problemet er bare at jeg ikke vet hvilken sang jeg vil at han skal synge...

Tenkte med en gang på dere her inne som alltid har så mange ideer icon_smile.gif

Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha "Drømmen om Elin" til brudevals...Men det er mye fordi jeg heter Elin da icon_smile.gif

Men synes den passer uansett icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at det er mange som skal bruke "Sønnavindsvalsen".

Skrevet

"Fly me to the moon" (jazz) skal visst eigentleg gå i 3/4 takt(valsetakt)

Det var den einaste eg kom på i farten, for ellers så kjenner eg berre til gamaldansmelodiar i valsetakt icon_wink.gif

icon_wink.gif Mailin

¤~ 12.juli 2003 er dagen!! ~¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Mailin den 2002-04-17 12:13 ]

Skrevet

Trønderbrura!!

Men så e æ trønder og da!

Skrevet

Trønderbrura er kjempefin!!!

Så er det en som heter "Klokkenes sang" eller er det "klokkenes klang"?

Den er også veldig fin!

Skrevet

Jeg vet om noen som brukte temaet fra "Tre nøtter til Askepott" (na na na na )...Det var utrolig søtt!

Er kanskje ikke så aktuelt i ditt brylluo-siden du har noen som kan synge. Men kanskje et tips til andre!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært i bryllup hvor "Drømmen om Elin" ble brukt til brudevalsen, men Elin var byttet ut med navnet til bruden. Kanskje en ide!

Skrevet

Jeg og samboeren min er ikke så ille flinke til å danse vals, så vi lurte kanskje på om vi skulle ha en "love-song" istedenfor...

Da blir det nok en vakker balade som minner oss om den første tiden vår...

*sukk*

icon_smile.gif

Skrevet

Til Emma

Vet du hvor en kan få tak i den sangen fra Askepott??? Jeg syns den er kjempefin12

Skrevet

Takk for alle svar. Fant denne linken via den tråden som Snorkfrøken sendte. http://www.weddingtips.com/wt-first-dance-songs.html

Her så det ut til å være masse bra, men jeg får ikke til å spille av sangene.. Har noen av dere vært inne her og hørt på sangene. Jeg har både Windows Media Player og RealOne Player på maskinen min, men ingen av dem funker icon_frown.gif

HJELP!!! icon_confused.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

conf.gif

Jeg får heller ikke lyttet til sangene.

Skrevet

Til sissy

Herborg Kråkevik har sunget inn en sang på Askepott-melodien -nydelig icon_smile.gif Den finner du på det forrige albumet hennes "Herborgs verden" -ikke den siste (Herborgs songbok).12

Skrevet

Tror det var jeg som opprinnelig kom med den linken, og jeg mener da at jeg har vært der og hørt på linker. Men som dere klarer jeg ikke å høre nå. Dette gjelder jo bare de 30 første (men det er jo dem man vil høre icon_wink.gif ) for de neste linker jo til Amazon hvor det er mulig å lytte. Da riktignok ikke nødvendigvis til den sangen man selv ønsker, men en annen fra samme CD.

Det kan jo være at de har service på serveren. Vi får håpe på det og prøve igjen senere.

12

Skrevet

vi skal ha sønnavindvalsen. og har kopiert opp sangen og deler den ut til gjestene slik at de kan synge med i begynnelsen. har skrevet den av Eriksen cden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...