Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hvordan man sminker seg slik? Da tenker jeg på øyensminken spesielt,hun får DE nydelige og fremhevede øynene. Er det noe spesielt man kan bruke for at øynene ser ut som de stråler?
Gjest sira Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hvordan man sminker seg slik? Da tenker jeg på øyensminken spesielt,hun får DE nydelige og fremhevede øynene. Er det noe spesielt man kan bruke for at øynene ser ut som de stråler? Man får kjøpt en liten flaske på boots, med noe man skal ta direkte på øynene.. høres veldig skeptisk ut, i know, men jeg bruker det hvis jeg skal på fest, og øynene "glitrer" virkelig. MEN kan ikke benytte samme flaske mer en ca. 20 dgr. Da må du kjøpe ny
Bomullstrusa Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Man får kjøpt en liten flaske på boots, med noe man skal ta direkte på øynene.. høres veldig skeptisk ut, i know, men jeg bruker det hvis jeg skal på fest, og øynene "glitrer" virkelig. MEN kan ikke benytte samme flaske mer en ca. 20 dgr. Da må du kjøpe ny Hva heter det produktet her da? Kan du linke til det f.eks?
Gjest Sira Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hva heter det produktet her da? Kan du linke til det f.eks? Jeg kjøpte det i england.. kunne ikke finne det på nettsiden til boots norge :-\ Det het sparkle ett eller annet..liten blå sak Finnes to typer, en får øynene blanke og glitrene og den andre får de helt klare og hvite
Rosenrød Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Clear eyes eller noe sånt? Men det er jo ikke sminke da...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Dette er et produkt som er ulovlig å selge i Norge, derfor finner du det ikke på nettsidene. Men jeg vill vært forsiktig da dette kan virke mot sin hensikt etter tid, og gi røde øyne og utvidede blodkar.
Gjest TS Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Uff ja, kan godt være at hun bruker sånn for å få hvitere øyne, kjenner folk som bruker det i min omgangskrets også, men jeg tør ikke. Men tenkte i grunn mest på sminken hennes, kanskje hun bruker noe highlights rundt øynene, er det hvit eller svart eyeliner osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå