Gå til innhold

Til Menn: Hva kan vi gjøre for å...

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

unngå at dere er utro?

Litt rart spørsmål, men jeg føler at menn er utro selv om de er i ett godt forhold eller ei, stemmer det?

Så jeg lurer: Er det virkelig noe vi kvinner kan gjøre for at dere ikke skal få lyst til å "utforske" andre kvinner?

Vennligst svar seriøst :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm, jeg har vært trofast i de fem årene jeg har vært sammen med samboeren min.

Men du er jo altfor ung til å tenke sånn, først når de forskjellige guttene du brunster på har "vært runden" kan du begynne å tenke sånn.

Endret av waco
Gjest Abraham
Skrevet
Så jeg lurer: Er det virkelig noe vi kvinner kan gjøre for at dere ikke skal få lyst til å "utforske" andre kvinner?

Vennligst svar seriøst :)

Du er vel noen tusener av år for sent ute. Naturens premisser for å sikre menneskehetens videre eksistens kan ikke settes tilside.

Gjest Gjest
Skrevet

Til Betty89 (eller LonelyAngel som du nå kaller deg (hva er forresten vitsen med det når du ikke en gang prøver å skjule hvem du var før?)): Hva kan vi gjøre for at du skal slutte å stille slike spørsmål? Det er ingen som kan svare deg på dette, og alle menn er ikke utro heller. Det er synd hvis din oppfatning av menn er at alle er utro, men da burde du kanskje heller vurdere å skaffe deg nye mannlige bekjentskaper?

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Til Betty89 (eller LonelyAngel som du nå kaller deg (hva er forresten vitsen med det når du ikke en gang prøver å skjule hvem du var før?)): Hva kan vi gjøre for at du skal slutte å stille slike spørsmål? Det er ingen som kan svare deg på dette, og alle menn er ikke utro heller. Det er synd hvis din oppfatning av menn er at alle er utro, men da burde du kanskje heller vurdere å skaffe deg nye mannlige bekjentskaper?

Hvordan vet du at de to er en og samme bruker? Er du moderator, du?

Skrevet
Hvordan vet du at de to er en og samme bruker? Er du moderator, du?

Det står "Betty89 is back" i tickeren:)

Gjest postsekk
Skrevet

Flott. Enda en som tror at absolutt alle mennesker av ett kjønn er like, og at alle som er utro er det av samme grunn.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Å harregud folkens! svar på spørsmålet da

Jeg er Betty89 and proud :foto:

Gjest Bastian
Skrevet

Hva er det du vil at vi skal svare da?

Det kan skje uansett hvor bra eller dårlig kjæreste du er. Jeg har en venn som hadde det utrolig bra med kona. Han elska henne, de hadde det jævlig bra sammen og alt funka, men han var utro alikevel. Broren min derimot blir behandla som en idiot av kona bare han kommer inn døra hjemme, men han er trofast som en hund. Hver jævla uke sitter han på sofaen min og forteller om hvor rævva han har det, men ikke går han og ikke puler han noen andre.

Det eneste DU kan gjøre er å stole på kjæresten din, behandle han som den du elsker og slappe av. Og ikke reagerer på alt mulig rart som om det var en atombombe.

Kanskje jeg tenker anderledes enn deg men jeg vil heller kanskje brenne meg i fremtiden, enn gå rundt og mistenke dama hele tiden og ødelegge forholdet.

Det er det faen meg ikke verdt.

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Hva er det du vil at vi skal svare da?

Det kan skje uansett hvor bra eller dårlig kjæreste du er. Jeg har en venn som hadde det utrolig bra med kona. Han elska henne, de hadde det jævlig bra sammen og alt funka, men han var utro alikevel. Broren min derimot blir behandla som en idiot av kona bare han kommer inn døra hjemme, men han er trofast som en hund. Hver jævla uke sitter han på sofaen min og forteller om hvor rævva han har det, men ikke går han og ikke puler han noen andre.

Det eneste DU kan gjøre er å stole på kjæresten din, behandle han som den du elsker og slappe av. Og ikke reagerer på alt mulig rart som om det var en atombombe.

Kanskje jeg tenker anderledes enn deg men jeg vil heller kanskje brenne meg i fremtiden, enn gå rundt og mistenke dama hele tiden og ødelegge forholdet.

Takk for svar. Det var slik jeg også trodde det var, men ikke for så lenge si så jeg på Opera at en lege fortalte at menn som regel er utro hvis de har det dårlig hjemme.

Skrevet
Takk for svar. Det var slik jeg også trodde det var, men ikke for så lenge si så jeg på Opera at en lege fortalte at menn som regel er utro hvis de har det dårlig hjemme.

Opera, internettet?? Eller OPRAH??

Klart at sjansen er større for å være utro om man ikke har det bra.

Da får du bare passe på at dere har et godt forhold da, så går det sikkert bra!

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet

Leser man her på KG skulle man tro at alle menn har vært eller kommer til å være utro. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kjenner en eneste gutt/mann som har vært utro.

Gjest Gjest
Skrevet

Selvsagt er det større sjanse hvis forholdet skranter, hvis han f eks vil ut, ikke bryr seg særlig om deg, dere aldri har sex osv.

Samtidig så er det å være drømmekjæresten ingen garanti. Det er én ting utroskap kan gi menn som kjæresten aldri kan gi, nemlig gleden og spenningen ved å ha sex med ei ny. Og noen tar jo bare ikke utroskap så tungt, de er tilbøyelige til å lyve eller har generelt lav moral og empati eller lite respekt for mennesker. Andre igjen klarer ikke si nei til nye muligheter når anledningen byr seg. Noen mister hodet fullstendig i fylla og får de egenskapene jeg har nevnt. OSV OSV. Alt det har ikke en dritt å gjøre med kjæresten.

Men det hjelper nok at dere ikke har et helt elendig forhold som han mistrives sterkt i.

Eventuelt kan du gi ham kjønnsvorter, herpes eller HIV. Dette minsker kanskje lysten hans til å ha sex med nye personer og gjør han trofast mot deg resten av sitt liv. Lykke til!

Skrevet

Veldig bra sagt, dette er noe mange jenter (og gutter) bør tenke!

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

jeg undres..... Hvorfor trekkes det bestandig frem at menn er utro og menn gjør ditt og menn gjør datt?? Hvis ikke de fleste menn er homo vil det tross alt være en kvinne som mottar? Og kom ikke å si at det er så fordømt mange single kvinner som legger seg ned sammen med en gift mann! Ofte er det en forsmådd kvinne med i bildet også. Og jeg tror at mange utroskap kommer av bla ett nitrist sexliv hjemme. Både hos menn og kvinner!1

Gjest *smak*
Skrevet (endret)
Å harregud folkens! svar på spørsmålet da

Jeg er Betty89 and proud :foto:

You go girl!

Enkelte er så perfekte at de tillater seg å se ned på andre. Betty89 har mye klokt å si og hennes meninger er viktige fordi de kommer fra den unike personen som hun er. Blæh

Endret av *smak*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...