Gå til innhold

hva skjer med vaskemaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey. Her er problemet. Hver eneste gang jeg tømmer maskina, så er det 2-3 glass som er skitne inni. Ser ut som sandkorn som fester seg, og de er vanskelige å få vekk. Går ikke an å bare skylle glassene heller.

Vi har renset og vasket maskinen, og vi har kjørt et slags "maskinrens" program. Men det blir ikke noe bedre. Jeg gidder IKKE å vaske glass for hånd etter at de er vasket i maskin. Hva er poenget da liksom.

Noen som har opplevd lignende, eller vet hvorfor dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Jeg ringte og spurte oppvaskepulver merket mitt for en stund siden. De sa det var pga. tynne slanger til oppvaske maskinen. At det kom for lite vann til.

Me etter at jeg begynte å skylle vekk potet og pasta rester fra talerkenene grundigere, forsvant problemet for meg.

Skrevet

Far min er rørleggermester, og han har selv sørga for at rørene er så store som de skal være. Men når du nevnte vaskepulver, så slo det meg! Vi har jo bytta oppvaskpulvermerke! Har aldri hatt et slikt problem før, så kanskje det er det! hmm.

Skrevet (endret)

PS: Det heter oppvaskmaskin. Jeg begynte å lure på hvorfor du hadde glass i vaskemaskinen. De må da virkelig knuses. :fnise:

Endret av Wind
Skrevet
PS: Det heter oppvaskmaskin. Jeg begynte å lure på hvorfor du hadde glass i vaskemaskinen. De må da virkelig knuses. :fnise:

Hehe. Du har rett i den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...