Ms.Blaise Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Okey. Her er problemet. Hver eneste gang jeg tømmer maskina, så er det 2-3 glass som er skitne inni. Ser ut som sandkorn som fester seg, og de er vanskelige å få vekk. Går ikke an å bare skylle glassene heller. Vi har renset og vasket maskinen, og vi har kjørt et slags "maskinrens" program. Men det blir ikke noe bedre. Jeg gidder IKKE å vaske glass for hånd etter at de er vasket i maskin. Hva er poenget da liksom. Noen som har opplevd lignende, eller vet hvorfor dette skjer?
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg ringte og spurte oppvaskepulver merket mitt for en stund siden. De sa det var pga. tynne slanger til oppvaske maskinen. At det kom for lite vann til. Me etter at jeg begynte å skylle vekk potet og pasta rester fra talerkenene grundigere, forsvant problemet for meg.
Ms.Blaise Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Far min er rørleggermester, og han har selv sørga for at rørene er så store som de skal være. Men når du nevnte vaskepulver, så slo det meg! Vi har jo bytta oppvaskpulvermerke! Har aldri hatt et slikt problem før, så kanskje det er det! hmm.
Gjest Wind Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 (endret) PS: Det heter oppvaskmaskin. Jeg begynte å lure på hvorfor du hadde glass i vaskemaskinen. De må da virkelig knuses. Endret 1. mars 2009 av Wind
Ms.Blaise Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 PS: Det heter oppvaskmaskin. Jeg begynte å lure på hvorfor du hadde glass i vaskemaskinen. De må da virkelig knuses. Hehe. Du har rett i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå