Gå til innhold

Vil ha forstå til slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Elskerinne, 37
Skrevet

Har vært i forhold med en gift mann i omtrent et år og jeg gjorde det slutt for noen måneder siden. Han fortsetter å ta kontakt. Vi har hatt samtaler om det, og han sier ekteskapet er dårlig, men at han er for feig til å skille seg. Barna er voksne.

På min side har jeg sagt at jeg ønsker barn og et seriøst forhold der jeg ikke deler mannen med en annen.

Bør jeg repetere det for ham? Han fortsetter å invitere meg hjem til seg på middag og vin og spør om jeg vil sitte på med ham til jobb. Han hører liksom ikke etter da?

Om jeg igjen i klartekst sier at jeg ønsker et seriøst forhold med en mann som ikke er gift, og at jeg ønsker barn, vil han forstå budskapet?

Hva er det han ikke forstår, når han fortsetter å ta kontakt?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han vil sikkert aldri gi seg...bare å la være å svare!

Gjest Illiya
Skrevet

Han vil jo ha i pose og sekk, og får det også.

Han har jo sagt at han ikke vil gå fra kona, så det er nok du som ikke skjønner dette.

Har han voksne barn, tviler jeg på at barn er noe han ønsker seg nå.

Gå videre du.

Finn deg en mann som er fri og på ditt eget stadium i livet.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Hvor mange ganger må vi si det? (mange som spør om det samme som deg)

Menn som har elskerinner når de er gift, har de for sex og spenning.

De bryter ikke med kona fordi de vil ha i pose og sekk. Jeg vedder store summer at han ikke er intressert i noe ny familie med deg. Desverre men det er sannheten.

Om han hadde vært SKIKKELIG interessert i deg hadde han gått ifra kona si.

Så du er sexleken hans på en måte.

P.S Det finnes bare et fåtall av menn som faktisk bryter med kona og går til elskerinnen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt kona å fortalt alt. Ja jeg vet det er frekt, men han har jo gitt deg falske forhåpninger.

Good Luck!

Endret av LonelyAngel
Skrevet

LonelyAngel, ja du sier noe der. Og vi vet at de fleste menn som er utro mot konene sine ikke vil forlange at elskerinnen skal skille seg fra ektemannen sin.

Det er bare kvinner som vet de er utro mot andre kvinners ektemenn som faktisk forlanger at mannen skal gå fra kona si.

Rart at ikke kvinner klarer å skille mellom sex og kjærlighet.

Gjest kvinne, 30s
Skrevet
Rart at ikke kvinner klarer å skille mellom sex og kjærlighet.

Ja, det kan du si.

Jeg har erfaring fra forhold og affærer, likevel vil jeg nok aldri klare å skille følelser jeg utvikler for mannen fra sex. For meg hører de to helt sammen. Jeg knytter bånd til mannen ved å ha sex med ham. Det er umulig å ikke bli knyttet til ham følelsesmessig.

Jeg er sikkert ikke alene om det...

Skrevet (endret)

Du burde prøve en natt å ha sex med en du ikke er forelska i, det virker frigjørende.

Endret av waco
Gjest Elskerinne, 37
Skrevet
Menn som har elskerinner når de er gift, har de for sex og spenning.

De bryter ikke med kona fordi de vil ha i pose og sekk. Jeg vedder store summer at han ikke er intressert i noe ny familie med deg. Desverre men det er sannheten.

Om han hadde vært SKIKKELIG interessert i deg hadde han gått ifra kona si.

Så du er sexleken hans på en måte.

P.S Det finnes bare et fåtall av menn som faktisk bryter med kona og går til elskerinnen.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt kona å fortalt alt. Ja jeg vet det er frekt, men han har jo gitt deg falske forhåpninger.

Jeg er jo også klar over dette - jeg har lest statistikk om emnet.

Det jeg synes er merkelig er at han fortsetter å ta kontakt når jeg faktisk gjorde det slutt med ham - og vi brøt kontakten helt i flere måneder.

Konen hans fikk vite om det før vi brøt: og hun "tok ham inn i varmen" igjen.

Han sier selvsagt at han vil prøvev igjen. Det er jo ikke logisk det han sier: han sier de har hatt det dårlig de ti siste årene, at han pendler for å slippe å bo med konen hver dag (kun i helger og ferier) og at han ikke tør å skilles fordiu da vil hun ta barna. Men hallo, "barna" er 20 år og den siste som bor hjemme er 15...så tror ikke den trusselen er så mye verdt. Da konen fikk høre om affæren ville hun tilgi ham og de prøvde på nytt. Når jeg så spurte ham hvordan det går: et halvt år etter at konen ville prøve igjen etter utroskapen med meg, sa han bare "alt er som før".

Jeg har fortalt ham at jeg ikke ønsker å være elskerinne - og vi har ikke hatt fysisk kontakt siden jeg brøt av. Han er likevel klar og inviterer stadig vekk. Jeg har sagt at jeg ønsker barn og familie. Han har sagt at han ikke ønsker å begynne på runde 2, og at han ikke behøver å bevise noe. Greit nok.

Men hvorfor tar han da kontakt - vi vet jo hvor vi har hverandre?!

Gjest kvinne, 30s
Skrevet
Du burde prøve en natt å ha sex med en du ikke er forelska i, det virker frigjørende.

Har prøvd det, men jeg ble litt knyttet til ham også. Men ikke forelsket.

Sex fører til attachment.

Men denne mannen det er snakk om, han ble det full score på: kunne ha giftet meg med ham. Men selvsagt: han er gift.

Gjest Ludovie
Skrevet (endret)
Jeg har fortalt ham at jeg ikke ønsker å være elskerinne - og vi har ikke hatt fysisk kontakt siden jeg brøt av. Han er likevel klar og inviterer stadig vekk. Jeg har sagt at jeg ønsker barn og familie. Han har sagt at han ikke ønsker å begynne på runde 2, og at han ikke behøver å bevise noe. Greit nok.

Hvis du ikke ønsker å være elskerinnen hans, må du slutte å være elskerinnen hans. Med andre ord: Bryt kontakten og si at han kan ta kontakt hvis/dersom/når han har flyttet fra kona si.

Slik det er nå handler du i strid med hva du sier til ham, mens han, ved å fortsette å behandle deg som elskerinne og si at han ikke er interessert i å begynne på runde 2, handler helt i tråd med hva han sier til deg.

Men hvorfor tar han da kontakt - vi vet jo hvor vi har hverandre?!

Årsaken til at han tar kontakt er at han fortsatt vil ha deg som elskerinne.

Endret av Ludovie
Gjest Gjest
Skrevet

Han tar kontakt fordi han tror og håper (regner med) at du vil være godtroende nok til å fortsette forholdet med han.

Han gir blanke i hva du ønsker (barn og mann for deg selv).

Han går ut fra hva han ønsker, og det er kona, familien sin , tryggheten med dem og friheten med å bo på hybel og ha en elskerinne når det passer.

Maser han nok håper han du kommer på gli og er med på leken igjen.

Og i og for seg har han sin kones "velsignelse"...

Gjest Elskerinne, 37
Skrevet

Ok, gjest og Ludovie...

Det er utrolig for meg at han kan fortsette når jeg har uttrykt meg veldig i klartekst på hva jeg ønsker (en familiemann, ikke en utro gift mann). Jeg har ikke vært fysisk med ham siden jeg brøt i sommer!) Jeg sa også da at han fikk ta kontakt om han ble skilt fra konen sin (slik han sa han vurderte).

Nå tar han kontakt likevel! Jeg spør hvordan det står til og han sier at alt er som før: uendret.

Har han bare tungt for det da? Han er jo en intelligent mann på alle andre områder.

Jeg får bare fortsette å si at han får ta kontakt om han skiller seg. Og at han vet hva jeg vil/hvor han har meg (ønsker familie).

Gjest Elskerinne, 37
Skrevet
Han tar kontakt fordi han tror og håper (regner med) at du vil være godtroende nok til å fortsette forholdet med han.

Han gir blanke i hva du ønsker (barn og mann for deg selv).

Han går ut fra hva han ønsker, og det er kona, familien sin , tryggheten med dem og friheten med å bo på hybel og ha en elskerinne når det passer.

Maser han nok håper han du kommer på gli og er med på leken igjen.

Og i og for seg har han sin kones "velsignelse"...

Sikkert sant...

Konen hans fikk jo vite om det i sommer, og hun tok ham inn i varmen igjen. Og likevel fortsetter han! Forskjellen er at nå går han med gifteringen på, det gjorde han ikke da han møtte meg.

Det hele er hyklerisk.

Om jeg hadde sagt i fra til hans kone om at han fortsetter, ville hun sannsynligvis ikke ha trodd på meg uansett, så det har ingen hensikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ved å gå med gifteringer viser han vel deg enda klarere hvilket valg han har tatt. Ved at du sier at han kan ta kontakt når /hvis han blir skilt viser du han at du er interessert, og han håper nok innerts inne at ting vil havne tilbake til der det var. At du godtar å være nr 2.

Om du ikke vil være nr 2 så ikke si at han kan komme om han skiller seg, fordi

- du vet at det kommer han ikke til å gjøre

- han skjønner at du gjerne vil ha han

- du gir han et lite håp om at forholdet dere hadde kan gjenopptas (ja, menn tenker litt annerledes enn oss)

Vær hard, avis alt , og gå ut med andre og prøv å finn den mannen som har deg som nr 1 og gjerne vil ha barn, det er eneste måten å gi han riktig signaler på.

Å ringe kona - jada, jeg synes jo han bør vite at han fortsatt ønsker å drive dobbelt.

Om det forandrer noe - ? - hva utgjør det for deg ? - han vil jo uansett ikke ha barn, noe du gjerne vil. Så i bunn og grunn er nok ikke han den mannen du bør satse fremtiden din på da deres ønsker for fremtiden er ganske så forskjellige.

Gjest Illiya
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du gidder å fundere på dette, eller bruke tid på ham i det hele tatt.

Han er jo helt klar på hva han vil, og det at han fortsetter å kontakte deg er jo bare et tegn på at han slett ikke tar deg og dine ønsker på alvor.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen menn er stokk dumme.

si at du har fått deg kjæreste og skryt av den fantastiske sexen dere har, så hører du ikke mer fra dusten.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, gjest og Ludovie...

Det er utrolig for meg at han kan fortsette når jeg har uttrykt meg veldig i klartekst på hva jeg ønsker (en familiemann, ikke en utro gift mann). Jeg har ikke vært fysisk med ham siden jeg brøt i sommer!) Jeg sa også da at han fikk ta kontakt om han ble skilt fra konen sin (slik han sa han vurderte).

Nå tar han kontakt likevel! Jeg spør hvordan det står til og han sier at alt er som før: uendret.

Har han bare tungt for det da? Han er jo en intelligent mann på alle andre områder.

Jeg får bare fortsette å si at han får ta kontakt om han skiller seg. Og at han vet hva jeg vil/hvor han har meg (ønsker familie).

Ønsker du en mann som har så tungt for det?

Skrevet

Hvorfor si til han at han kan ta kontakt med deg når han skal skille seg?? :blink:

Skulle det å skille seg fra kona plutselig gi han lyst på et nytt ekteskap og flere barn? Tror ikke det..

Kanskje ta opp en av samtalene dere har hvor han foreslår at dere finner på noe, eller spare på meldingene hans og sørge for at kona hans får det. Da vil hun kanskje tro på deg og mannen vil få seg en lærepenge.

Og det at du sier at han kan ta kontakt med deg når han er skilt forteller han bare at han har en sjanse og at om han maser nok så vil du alltids gi etter uansett.

Be han heller dra til h****** og finn deg heller noen som er villig til å gi deg det du trenger :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...