space Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Noen som har erfaring med priori, god eller dårlig ? Hvor selges den, og hva ligger den på, ca priser ?
Gjest Aria. Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Dytter på denne istedenfor å starte ny tråd Noen som har prøvd eller bruker priori fast? Erfaringer?
acna Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har prøvd priori coffeeberry fuktighetskrem, den som Hilde Christina har som favoritt. Konsistensen er tørr og litt klissete. Den gav min hud rikelig med fukt og jeg fikk ingen urenheter av den. Men, kremen har litt farge i seg, og kombinert med kritthvit hud ble ikke resultatet så fint. Jeg skal gi denne kremen en ny sjanse til sommeren Prisen var ok mtp mengden produkt.
Gjest Aria. Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Vet ikke noe om serumet. Kunne også tenke meg å prøve coffeberry fuktighetskrem til sommeren eller våren. Men er kremen brun? Jeg har også ganske blek hud, trenger ikke at den blir gul-aktig. Noen som har prøvd noe annet enn fuktighetskremen? Har sett de har makeup også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå