Gå til innhold

Avstandsforhold, dine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente 19_*
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 19 år som har vært sammen med min kjæreste i snart 6 måneder. Vi har alltid vært i et avstandsforhold, men jeg trodde dette kanskje ville ta slutt til høsten. Nå viser det seg at han skal studere til neste år, et yrke som tilsier at han kommer til å være borte en måned, og ha en måned fri. Har noen av dere erfaring med avstandsforhold over lengre tid før dere flyttet til samme sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboeren min var i sammen i 9 måneder før han flyttet til andre siden av landet.. Det året hvor vi bodde på hver vår kant, men vi passet på å se hverandre så ofte vi hadde mulighet allikevel.. Men d han hadde reisejobb i tillegg måtte det til litt triksing og miksing før vi fikk til å ha en helg sammen.. Vi så hverandre kanskje en helg i måneden, mens andre ganger gikk det lenger tid..

Nå har vi bodd sammen i halvannet år - og jeg angrer ikke på at vi måtte ha et avstandsforhold.. For nå har vi det helt helig sammen!

Skrevet

Hei! Jeg er også 19 år, har avstandsforhold med min kjære mens han er i militæret! Vi hadde vært sammen såvidt over 6 mnd da han dro inn, og har nå vært sammen i 14 mnd. So far so good! Er selvfølgelig ikke så veldig festlig, men må man, så må man. Foreløpig går det veldig bra, vi snakker sammen nesten hver dag, så langt det lar seg gjøre, og sender meldinger de gangene han har dekning (skjer ikke så ofte)...Før han dro i militæret bodde vi i samme by, og gikk i samme klasse. Var derfor ikke så veldig kjekt i begynnelsen, men det løste seg ganske bra! :) Foreløpig er planen å flytte sammen når han er ferdig, men vi får se hva som skjer.. :) Så lenge dere snakker mye sammen, sender mye meldinger osv, og får sett hverandre så mye som mulig, er det ingen grunn til at det ikke skal gå bra! :) For oss har det funket bra at vi har lagt planer om hva vi skal gjøre når han er ferdig i militæret, sånn at vi begge har noe å se fram til som vi gleder oss til, så kanskje at dere skal flytte til samme by igjen er noe å se fram til? :) Lykke til, hvertfall! :) Det går nok veldig bra skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...