Gå til innhold

sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva liker dere av sexy undertøy under akten. selv foretrekker jeg dama i strømpebukse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å være naken. Men det kan være sexy med strømper også :)

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Min mann også liker veldig godt at jeg har på stayups eller strømper når vi har sex. Ikke hver gang, men ganske ofte faktisk. Tenner litt på det selv også; føler meg feminin og sexy. I tillegg blir jeg kåt av at han blir kåt.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Stayups med hofteholder, det er mye mer beghagelig enn hel strømpebukse :)

Gjest Jøran
Skrevet

Jeg blir råkåt når dama kler seg opp i lange strømper og høyhælte skor. Hun henta meg i byen i går kveld etter at jeg hadde vært på fredagspils, og når jeg kom inn i bilen viste det seg at hun kun var i ført en topp, truse, stayups og støvletter. Utenpå hadde hun en knelang kåpe. Jeg fingra henne i bilen på veg hjem. Litt trafikkfarlig! Sinnsykt sexy og en utrolig digg start på helga når vi kom hjem :sengekos:

Jøran

Skrevet
Jeg foretrekker å være naken. Men det kan være sexy med strømper også :)

Deilig å lese at du (også) synes strømper er sexy. Da er vi hvert fall to!!

Skrevet
Stayups med hofteholder, det er mye mer beghagelig enn hel strømpebukse :)

Hei!

Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Det synes jeg er enda mere sexy!

Uansett; begge deler er jo bedre enn strømpebukser (som jo kan bli litt vanskelig å "trenge gjennom")!

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Hei!

Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Det synes jeg er enda mere sexy!

Uansett; begge deler er jo bedre enn strømpebukser (som jo kan bli litt vanskelig å "trenge gjennom")!

Hva mener du med vanlige strømper? slike stay up? eller sokker?? :)

Ps: det er jo veldig sexy når mannen må "trenge igjennom" strømpebuksen synes jeg da..

Endret av Sandbekken
Gjest Gjest
Skrevet

Ps: det er jo veldig sexy når mannen må "trenge igjennom" strømpebuksen synes jeg da..

Det er mulig du misforstår her. Strømper til holder har ikke silikonkant øverst; de trenger altså hempene for å holde seg oppe;)

Skrevet

Med "vanlige" strømper mener jeg tynne nylonstrømper som festes til strømpeholder - altså ikke stayups som egentlig skal holde seg oppe uten hjelp (selv om de ikke alltid gjør det). Dette er kjempesexy både å se og kjenne mot huden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...