stavangermann55 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 hva liker dere av sexy undertøy under akten. selv foretrekker jeg dama i strømpebukse
Ethereal Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg foretrekker å være naken. Men det kan være sexy med strømper også
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Min mann også liker veldig godt at jeg har på stayups eller strømper når vi har sex. Ikke hver gang, men ganske ofte faktisk. Tenner litt på det selv også; føler meg feminin og sexy. I tillegg blir jeg kåt av at han blir kåt.
Gjest Sandbekken Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Stayups med hofteholder, det er mye mer beghagelig enn hel strømpebukse
Gjest Jøran Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Jeg blir råkåt når dama kler seg opp i lange strømper og høyhælte skor. Hun henta meg i byen i går kveld etter at jeg hadde vært på fredagspils, og når jeg kom inn i bilen viste det seg at hun kun var i ført en topp, truse, stayups og støvletter. Utenpå hadde hun en knelang kåpe. Jeg fingra henne i bilen på veg hjem. Litt trafikkfarlig! Sinnsykt sexy og en utrolig digg start på helga når vi kom hjem Jøran
Stocking lover Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Jeg foretrekker å være naken. Men det kan være sexy med strømper også Deilig å lese at du (også) synes strømper er sexy. Da er vi hvert fall to!!
Stocking lover Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Stayups med hofteholder, det er mye mer beghagelig enn hel strømpebukse Hei! Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Det synes jeg er enda mere sexy! Uansett; begge deler er jo bedre enn strømpebukser (som jo kan bli litt vanskelig å "trenge gjennom")!
Gjest Sandbekken Skrevet 7. mars 2009 #8 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei! Men hvorfor ikke "vanlige" strømper? Det synes jeg er enda mere sexy! Uansett; begge deler er jo bedre enn strømpebukser (som jo kan bli litt vanskelig å "trenge gjennom")! Hva mener du med vanlige strømper? slike stay up? eller sokker?? Ps: det er jo veldig sexy når mannen må "trenge igjennom" strømpebuksen synes jeg da.. Endret 7. mars 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Hva mener du med vanlige strømper? slike stay up? eller sokker?? Ps: det er jo veldig sexy når mannen må "trenge igjennom" strømpebuksen synes jeg da.. Det er mulig du misforstår her. Strømper til holder har ikke silikonkant øverst; de trenger altså hempene for å holde seg oppe;)
Stocking lover Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Hva mener du med vanlige strømper? slike stay up? eller sokker?? Ps: det er jo veldig sexy når mannen må "trenge igjennom" strømpebuksen synes jeg da.. Med "vanlige" strømper mener jeg tynne nylonstrømper som festes til strømpeholder - altså ikke stayups som egentlig skal holde seg oppe uten hjelp (selv om de ikke alltid gjør det). Dette er kjempesexy både å se og kjenne mot huden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå