Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min beste veninne har planlagt i snart to uker å dra på en gratiskonsert med CC Cowboys og Karpe Diem og noen fler i nabobyen. Har gleda meg voldsomt, og dette vet hun.

Hu var på TechnoParty i går, og fikk mld av hu nå at hu dropper det fordi hu har vondt i håndleddet.

Er det teit av meg å reagere litt på at hu dropper det pga vondt i håndleddet? Syntes det var litt dårlig gjort å droppe det sånn når hu vet jeg har gleda meg sikkelig ( vi er ikke så mye sammen )..

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrangler
Skrevet

Kommer vel ann på hvor vondt hun har. Er det litt bare fordi man har overanstrengt den, så er det merkelig.

Men er det veldig vondt, sånn at man ikke får gjort normale aktiviteter med den (rydde, holde ting, vaske opp, etc), så skjønner jeg henne godt.

Skrevet
Kommer vel ann på hvor vondt hun har. Er det litt bare fordi man har overanstrengt den, så er det merkelig.

Men er det veldig vondt, sånn at man ikke får gjort normale aktiviteter med den (rydde, holde ting, vaske opp, etc), så skjønner jeg henne godt.

Vet ikke hvor vondt det er. Fikk bare mld til hu hvor det sto; Dropper konsert idag, har vondt i håndleddet..

Og det var det..

Gjest skoeska
Skrevet

Man trenger vel ikke håndleddet for å gå på konsert?

Kan du ikke dra med noen andre da?

Skrevet
Man trenger vel ikke håndleddet for å gå på konsert?

Kan du ikke dra med noen andre da?

Det jeg å syntes var litt rart..

Har desverre ingen andre å dra med. Enten er de opptatte ellers så liker de ikke de som spiller..

I tillegg er det mange som ikke kan siden det går veldig få busser på søndager..

Men da blir det konsert aleine for min del.

Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort av henne, ja.

Skrevet

Æsj da, sånne beskjeder er utrolig kjedelige å motta! Jeg synes det høres litt rart ut å sende en sånn kort melding, i og med at dere har planlagt dette en stund. Kan det være noe annet som ligger bak?

Jeg har personlig erfaring med å dra på konsert med skadet hånd. Jeg skar meg stygt i hånda med en tapetkniv på jobben en dag, holdt på å svime av for det blødde kraftig. Ikke fordi jeg ikke tåler å se blod, men fordi jeg blir svimmel av å miste blod, det samme skjer når jeg tar blodprøve.

Vel, uansett. Jeg måtte dra hjem fra jobben og legge meg, men neste dag skulle jeg på konsert med mitt favorittband og jeg var redd for at planene skulle gå i vasken. Da dagen kom plastret jeg hånda som best jeg kunne, og var klar for konsert. Det gikk kjempefint, ikke søren om ei vond hånd skulle ødelegge for meg.

Hver gang jeg ser på arret etter såret så tenker jeg på konserten. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Om håndleddet hennes verker mye, så er det da ikke rart at hun ikke orker å gå ut. Om man verker, er det ikke så lett å more seg.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffa!

For det første hørtes den unnskyldninga ganske så tynn ut. Og for det andre er det utrolig dårlig å bare sende en sånn kort kjip melding. Hun kunn ei det minste kosta på seg å ta en telefor til deg og forklare litt mer ordentlig.

Dessuten virker det ikke så veldig alvorlig siden hun skriver "dropper konsert", høres ganske frivillig ut å ikke gå med den ordleggingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...