Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som provoserer deg?

For min egen del f.eks. hendelser jeg ser på film som jeg vet skjer i virkeligheten. Dokumentarer om forferdelige ting. Mennesker som åpenlyst blir behandlet urettferdig, men ingen gjør noe med det likevel.

Og selvfølgelig mye mye mer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som provoserer meg er de som tror de er bedrevitere i alt, og som skal lære meg om barneoppdragelse osv, og det værste av alt, de har ikke barn selv engang..

Skrevet

Folk som dømmer folk via utseende eller rykter provoserer meg.

Og bussjåfører som er frekke uansett hvor blid du selv er..

Og de som syntes det er greit å flå levende dyr så rikmansfolk skal få seg en pelskåpe..

Skrevet
Og de som syntes det er greit å flå levende dyr så rikmansfolk skal få seg en pelskåpe..

Æsj ja jeg er veldig enig!! :kjempesinna:

Hver gang jeg ser en rikmanns dame med pelskåpe og jeg går forbi sier jeg, æsj tenk alle de stakkars dyrene som dør for at den kjerringa skal ha den kåpa...

Gjest Gjest_lita_*
Skrevet
Æsj ja jeg er veldig enig!! :kjempesinna:

Hver gang jeg ser en rikmanns dame med pelskåpe og jeg går forbi sier jeg, æsj tenk alle de stakkars dyrene som dør for at den kjerringa skal ha den kåpa...

Nei vet du hva. Jeg er også helt imot ekte pels, men å kommentere høylytt andre folks klesvalg er direkte frekt. Du forandrer jo ingenting ved å si slike ting? Det DER provoserte meg.

Bedre å demonstrere i alle tilfeller mot de som dreper disse stakkars dyrene, eller noe slikt, men akkurat å kommentere damer på gata med pels ved å kalle dem "kjerringer" o.l. synes jeg er direkte barnslig.

Skrevet

Ting som provoserer meg:

*Mannfolk som ikke tar beskjeden om at "Nei, du får ikke meg med i senga i kveld nei, vennligst la meg være!" "Nei, du får meg ikke med i dag heller! Slutt å plukke på meg!"

*Ignorante, skråsikre dramatiske "debattanter" som skal hyle seg gjennom en diskusjon uavhengig av om andre argumenter er gode. De er så sikre på sitt at intet annet gjelder, og det er om å gjøre å hyle så høyt at andre ikke gidder å diskutere mer... Kjenner jeg blir varm i nakken bare av tanken

*Politikere som er mer opptatt av å fortelle hvor dårlige de andre partiene/politikerne er enn hva de selv står for...

Skrevet
Det som provoserer meg er de som tror de er bedrevitere i alt, og som skal lære meg om barneoppdragelse osv, og det værste av alt, de har ikke barn selv engang..

Man kan ha god kunnskap om barn selv om man ikke har egne barn.

Jeg provoseres av folk som har dobbeltmoral og av folk som prater om folk fremfor til folk.

Skrevet

Debattanter som er skråsikre på ting de faktisk ikke har kunnskap til.

Skrevet

Folk som er fulle av seg sjæl og sin egen (innbildte) uovertreffelighet.

Gjest Gjest
Skrevet

Mugabe provoserer meg.

Urettferdighet som rammer barn eller folk jeg kjenner.

Folk som konsekvent bruker hersketeknikker og aggresjon når man "diskuterer". Bryr meg ikke om tv-debatter, tenker i det private og jobbsammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...