Gå til innhold

Gave til ungt brudepar

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Vi skal i bryllup til et av mine søskenbarn om noen måneder og lurer litt på hva vi skal kjøpe. Skal selvsagt høre med brudeparet, men jeg tenkte at noen her kanskje har noen gode idéer?

Brudeparet er helt i begynnelsen av 20-årene, har nettopp flyttet sammen, og de har et barn på 1 år.

Er det best å gi gaver som varer, eller er det greit med noe de kan "bruke opp" sammen? Tenkte i prisklassen 500-1000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om det er noe spesielt de ønsker seg. Hvis ikke så kan du jo gi de teater eller stand up billetter og si at du kan passe barnet mens de er ute. På den måten får de jo en felles opplevelse og kan kose seg når de er nygift :)

Skrevet

Gavekort på Elkjøp, expert, skeidar osv. kan også være en god idé da de nettopp har flyttet sammen. Her snakker jeg av egen erfaring - det er alltid noe man trenger når man nettopp har vært på flyttefot. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja - gavekort eller penger er gaver vi ble veldig glade for, husker jeg. Og vi kjøpte mye nyttig for de pengene, printer til datamaskina, mikrobølgeovn, etc etc. Ting som vi ikke tenkte på å skrive opp på ønskelista. For oss var en mikrobølgeovn til 600 kr mye mer verdt enn en designervase til samme prisen, i allefall.

Gavekort på ikea er en sikker vinner dersom de har ikea i nærområdet.

Skrevet
Gavekort på ikea er en sikker vinner dersom de har ikea i nærområdet.

Lurt! Det hadde i hvert fall vi blitt kjempeglade for...

Ellers er vel penger eller noe fra ønskelista safe. Dumt å kjøpe noe såpass dyrt om man ikke er sikker på at det er "riktig", ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...