Kosemose Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Sang på engelsk, sjanger pop/kassegitar-dame-pop. Sangen er ikke så gammel, fra fjoråret eller noe sånt. Er en kvinne som synger, litt avslepen stemme, og det er noe om noen prinser med ulike kvaliteter(?). Vet det er veldig dårlig forklart, men er det likevel noen som skjønner hvilke sang jeg mener?
Gjest Yihaa Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Øhh, jeg er sikkert helt på villspor, men hørte denne på radioen i dag, og tenkte kanskje..... Denne er vel ikke akkurat i kassegitarsjangeren, du har sikkert hørt den 100 ganger og den er over 10 år gammel så jeg har vel ikke akkurat oddsen med meg: Shania Twain
Bloodless Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er vel helt på jordet, men det var den eneste sangen jeg kom på av en kvinnelig artist som hadde prince i tittelen. Amy MacDonald - Poison Prince??
Kosemose Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Øhh, jeg er sikkert helt på villspor, men hørte denne på radioen i dag, og tenkte kanskje..... Denne er vel ikke akkurat i kassegitarsjangeren, du har sikkert hørt den 100 ganger og den er over 10 år gammel så jeg har vel ikke akkurat oddsen med meg: Shania Twain Den er kjempekul, og morsom video, så det var et fint gjenhør! Men var nok feil sang. Men syns ikke du var så på vidda - det handler jo om det jeg etterspurte - ulike prinser. (egentlig ganske morsom tekst hvis man hører etter).
Kosemose Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er vel helt på jordet, men det var den eneste sangen jeg kom på av en kvinnelig artist som hadde prince i tittelen. Amy MacDonald - Poison Prince?? Det er jeg som er helt på jordet - "ulike prinser". Det er jo vitterlig bare en... Og det var denne jeg tenkte på! Så tusen takk! Holdt forøvrig på å gå i frø av å ikke finne sangen, hadde fått den på hjernen og husket bare broddstykker av teksten, drev og googlet "prince" og "knockin on my door" osv uten særlig hell... Utrolig irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå