Samsara Skrevet 4. juli 2003 #1 Skrevet 4. juli 2003 Så noen dritkuule sko i Det Nye, lyseblå ballerinasko i sportsdesign fra Attitude. Men nå har jeg endevendt bladet etter forhandler liste, og nada. Noe som vet hvem som fører Attitude-sko? Eller kanskje Attitude er en butikk?
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #3 Skrevet 5. juli 2003 Tror det er din sko. og jeg har sett noen veldig fine ballerina sko i sort og hvit, det var på karl johan der TV2 holder til.... Håper jeg hjalp litt nå, det er ikke gøy å vente i spenning..
veslepus Skrevet 5. juli 2003 #4 Skrevet 5. juli 2003 Jeg har akkurat kjøpt noen veldig fine ballerinasko på Bianco :D Kjempefornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #5 Skrevet 5. juli 2003 Så de skoene, du har nok ikke sett godt nok etter forhandlerlista, den er på side 115.
Samsara Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2003 Tusen takk, Julienne, der var den jo! Ringer i morgen, så blir det kanskje lyseblå sportsballerinasko på meg!
missfidget Skrevet 7. juli 2003 #8 Skrevet 7. juli 2003 Jeg eier selv et par ballerina "sports" sko fra Attitude, som jeg kjøpte på DinSko. Men det var ikke noe lys blå som jeg husker-bare rosa. Kjøpte de en stund siden så det kan være at det ble utsolgt nå... Websider er www.dinkso.com De var der før men nå har alle det nye kommet inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå