Gå til innhold

Bare lurte på om det var noen andre aleneforeldre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor for jenta mi og syns det hadde vært koselig å blitt kjent med andre i samme situasjon :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss_M
Skrevet

Hei, jeg er alenemor... så da var vi 2:)

Skrevet
Hei, jeg er alenemor... så da var vi 2:)

Heisann, så hyggelig at noen endelig svarte :)

Gjest tutopia
Skrevet

Mener du alenemor eller singel mor?

Skrevet
Mener du alenemor eller singel mor?

Trodde det gikk på det samme?

Jeg er ihvertfall en singel alenemor :)

Gjest Gjest
Skrevet
Trodde det gikk på det samme?

Jeg er ihvertfall en singel alenemor :)

Ikke la deg lure av gjester som vil snikinnføre engelsk, hvor alenemor heter "singel mum". Det heter alenemor her i landet, enten man er singel eller har kjæreste eller puler en gang i blant ;)

Skrevet
Ikke la deg lure av gjester som vil snikinnføre engelsk, hvor alenemor heter "singel mum". Det heter alenemor her i landet, enten man er singel eller har kjæreste eller puler en gang i blant ;)

Hehe var det jeg trodde :)

Skrevet

Vi er mange aleneforeldre inne på nybaktmamma.com

Skrevet
Vi er mange aleneforeldre inne på nybaktmamma.com

Tusen takk, skal sjekke den siden :blomst:

Skrevet
Jeg er alenemor for jenta mi og syns det hadde vært koselig å blitt kjent med andre i samme situasjon :)

Jeg er også alenemor, til verdens nydeligste pode på 2 år :jepp: .

Ta gjerne kontakt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om jeg BLIR alenemor snart. Har en liten gutt på ikke mange månedene, og har store problemer med barnefaren. Vi har kranglet gjennom hele graviditeten så og si, og nå er det verre enn noen gang. Vet ikke om det er mange følelsene igjen egentlig. Uff, men så synes jeg det virker litt skremmende mtp hvordan ting skal gå. Vi planla jo dette sammen! Og jeg vil jo at barnet skal ha en far! (Må vel legges til at faren kommer til å flytte utenlands og antakeligvis aldri se mer til gutten sin om vi går fra hverandre.)

Jeg får så vondt av lillegutt når jeg tenker på at han kanskje ikke kommer til å bli kjent med faren sin. ;(

Skrevet
Jeg lurer på om jeg BLIR alenemor snart. Har en liten gutt på ikke mange månedene, og har store problemer med barnefaren. Vi har kranglet gjennom hele graviditeten så og si, og nå er det verre enn noen gang. Vet ikke om det er mange følelsene igjen egentlig. Uff, men så synes jeg det virker litt skremmende mtp hvordan ting skal gå. Vi planla jo dette sammen! Og jeg vil jo at barnet skal ha en far! (Må vel legges til at faren kommer til å flytte utenlands og antakeligvis aldri se mer til gutten sin om vi går fra hverandre.)

Jeg får så vondt av lillegutt når jeg tenker på at han kanskje ikke kommer til å bli kjent med faren sin. ;(

Hei så trist å lese :(

Men det beste er vel å heller være alene når dere bare skal krangle.

Ett barn merker mer enn man aner..

Om du blir alene kommer alt til å ordne seg, du får jo hjelp med det økonomisk av forskjellige stønader.

Jeg klarer meg fint :)

Huff da :(

Her er exen ikke inni bildet, han er for ego, bryr seg bare om seg selv, han har sett jenta si kun 2 ganger :S

Gjest Gjest
Skrevet
Hei så trist å lese :(

Men det beste er vel å heller være alene når dere bare skal krangle.

Ett barn merker mer enn man aner..

Om du blir alene kommer alt til å ordne seg, du får jo hjelp med det økonomisk av forskjellige stønader.

Jeg klarer meg fint :)

Huff da :(

Her er exen ikke inni bildet, han er for ego, bryr seg bare om seg selv, han har sett jenta si kun 2 ganger :S

Uff, trist at det skal være sånn. Man får så vondt av de små.. Men det er nok som du sier bedre for barnet å ikke skulle oppleve krangling og se at mamma og pappa ikke har det bra sammen. Vil jo at han skal tro på kjærligheten og ikke tro at et dårlig samliv er normalt.

Dessuten får de jo nok av kjærlighet av oss mødre :) Min lillegutt er hvertfall det aller viktigste for meg nå, og jeg fatter ikke at det er mulig å være så glad i et lite menneske som jeg er i han.

Trodde liksom at alt kom til å bli bra jeg når han ble født, men det ble det altså ikke. Og at han skal kunne klare å dra utenlands og si opp fedrerollen forstår jeg bare ikke er mulig. Småtten har jo ikke gjort noe galt, og fortjener da en pappa han også!! Blir oppgitt.. Samtidig som jeg tenker at det kommer nok til å gå bra.. Synes bare så synd på min lille gutt :(

Skrevet
Uff, trist at det skal være sånn. Man får så vondt av de små.. Men det er nok som du sier bedre for barnet å ikke skulle oppleve krangling og se at mamma og pappa ikke har det bra sammen. Vil jo at han skal tro på kjærligheten og ikke tro at et dårlig samliv er normalt.

Dessuten får de jo nok av kjærlighet av oss mødre :) Min lillegutt er hvertfall det aller viktigste for meg nå, og jeg fatter ikke at det er mulig å være så glad i et lite menneske som jeg er i han.

Trodde liksom at alt kom til å bli bra jeg når han ble født, men det ble det altså ikke. Og at han skal kunne klare å dra utenlands og si opp fedrerollen forstår jeg bare ikke er mulig. Småtten har jo ikke gjort noe galt, og fortjener da en pappa han også!! Blir oppgitt.. Samtidig som jeg tenker at det kommer nok til å gå bra.. Synes bare så synd på min lille gutt :(

Ja det er trist, men men jeg får ikke gjort mer, jeg har gitt exen altfor mange kjangser til å prøve å ta ansvar for dattera si.

Mhm, jeg tror nok du kommer til å klare deg fint selvom du blir alene :)

Om du er alene slipper du å ha noen og irritere deg og krangle med.

Ja vi mødre er flinke til å vise kjærlighet ovenfor barna våre så de lider nok ingen nød bare pga man ikke er sammen med faren.

Jeg vet hvordan det er ja, visste ikke hva ekte kjærlighet før jeg fikk skjønne dattera mi :D

Kan hende han har fått panikk og blitt redd?

Kanskje han bare trenger litt tid til å tenke over ting osv.

Jeg håper ihvertfall at exen snur mening ang ting en eller annen gang, men jeg har ingen forhåpninger.

Bedre å ikke ha forhåpninger for da slipper man å bli skuffet.

Neida det er ikke synd på han, om det blir slutt mellom dere har han jo mammaen sin og sikkert familien din og dine venner :)

Det blir jo masse kjærlighet det også :)

Ønsker deg masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...