Gjest TS Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 For en tid tilbake var jeg på en hyttetur og en heftig natt på byen endte i senga med en av gutta som var med på turen. vi kjente ikke hverandre fra før, men har felles venner. Problemet er at det netopp hadde blitt slutt med kjæresten og vi har fortsatt ikke funnet helt ut av ting, men jeg tenker på denne gutten hele tiden. Jeg vet ikke om han er intrisert i noe mer og jeg vet ikke hva jeg føler for eksen... Jeg er heller ikke klar for å begynne å date, men tenker som sagt på han hele tiden. vi har hatt litt kontakt og felles venner mener han er interisert, men jeg synes dette er forderdelig vanskelig. Vet ikke om jeg tenker på han bare fordi vi hadde sex eller om det virkelig er noe der. Noen med lignende erfaringer?... trenger råd!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Når man er midt i et brudd er man gjerne litt emosjonelt ustabil, og det er forferdelig lett å lempe en hel haug med følelser over på en relativt tilfeldig person. Særlig om man har hatt sex med denne relativt tilfeldige personen! Sier ikke at det garantert ikke er ekte følelser her som kan føre til noe bra og langvarig, men tror du gjør lurt i å tenke deg om to ganger. Ta litt tid på det iallefall, det beste er i min mening å la bruddet med eksen være definitivt og la følelsene for han svinne litt før du begynner å tenke på noe nytt. Men for all del, en rebound kan være vel og bra men også litt turbulent når følelsene er helt på styr
Shaz Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Hold deg unna til du er sikker på at du er ferdig med eksen
Caramela Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Harde fakta: 1: Du må ligge unna til du vet hva du vil. 2: Det er ikke sikkert du betydde noe mer for han enn det det var, en ons. Så: Når du vet hva du vil, finn ut hva han mener, ta det derfra. Dog, kan være han ikke mener noe som helst, og har det fint som han har det med en ons der det passer han Lykke til! hehe Endret 1. mars 2009 av Caramela
Gjest TS Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Takk for gode råd! Jeg vet jeg kanskje ikke betyr noe for han, å jeg vet ikke egentlig om jeg har ekte følelser for han selv heller, er redd at følelsene mine bare tar overhånd for at jeg lettere skal kunne finne ut hvor jeg vil med eksen. Det som gjør alt enda vanskeligere er at eksen heller ikke er sikkert på hva han vil med meg... da blir det liksom veldig vanskelig å prøve å gå vidre. Men tilbake til denne gutten som erobrer hodet mitt.... Hvordan finner jeg ut hva han egentlig tenker? noen tegn jeg burde se etter... Slik jeg ser han nå så er han drømmegutten, men jeg kjenner han jo ikke så godt. Hvis han ikke er ute etter noe så er det vel best å slutte å tenke på han å heller konsentrere meg om det forholdet jeg er på vei ut av, men samtidig så har han jo vist litt interesse.
Caramela Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Takk for gode råd! Jeg vet jeg kanskje ikke betyr noe for han, å jeg vet ikke egentlig om jeg har ekte følelser for han selv heller, er redd at følelsene mine bare tar overhånd for at jeg lettere skal kunne finne ut hvor jeg vil med eksen. Det som gjør alt enda vanskeligere er at eksen heller ikke er sikkert på hva han vil med meg... da blir det liksom veldig vanskelig å prøve å gå vidre. Men tilbake til denne gutten som erobrer hodet mitt.... Hvordan finner jeg ut hva han egentlig tenker? noen tegn jeg burde se etter... Slik jeg ser han nå så er han drømmegutten, men jeg kjenner han jo ikke så godt. Hvis han ikke er ute etter noe så er det vel best å slutte å tenke på han å heller konsentrere meg om det forholdet jeg er på vei ut av, men samtidig så har han jo vist litt interesse. Fikk plutselig en følelse av at du kanskje burde ligge unna begge guttene for en stund for å finne ut hva du faktisk ønsker! Det er ikke akkurat lett å velge når man står midt oppi begge. Det virker litt som at du ikke helt klarer å være singel, at du vil ha en kjæreste, og derfor velger den du har mulighet for å være kjæreste med. Enten det er eksen som bestemmer seg for å bli med deg igjen, eller det er denne nye. Kanskje du rett og slett trenger å nyte singellivet uten disse guttene i hælene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå