Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fortalte meg at da han og et par venner var på byen sist helg, var på strippe klubb. Jeg ble veldig lei meg da jeg hørte det, og spesielt siden jeg bare noen dager tidligere hadde fortalt hva jeg synes om det(har sagt det tidligere også). Dette har vært noe jeg tidlig sa i fra om at jeg ikke likte. Jeg ble så såret da han sa det, men samtidig gla for at han ikke holder det skjult som jeg vet at noen av vennene hans gjør for sine kjære. Jeg er veldig sjalu av meg, det er vi egentlig begge to. Etter at han sa det har jeg hatt en ekkel klump i magen, jeg blir så usikker. Er sikker på ekteskape mitt men liker ikke at min mann går på stipeklubbb. ( Han ventet 2-3 dager etterpå med å fortelle det, men tror det ble vanskelig for han å holde det hemmelig. Vi forteller hverandre alt... tror jeg da.)

men mitt poeng er: hva synes du om at mannen/kjæresten din går på strippeklubb?? Er det bare jeg som er super overfølsom eller hva??

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg må si jeg hadde blitt skikkelig sur.....

Skrevet

Personlig hadde jeg nok ikke blitt sur eller såret over at Helten hadde vært på strippeklubb, forutsatt at det ikke skjer altfor ofte liksom.

Men du hadde fortalt ham kort tid tidligere at du ikke liker det. Derfor har du lov til å være skuffet. Det hadde jeg også vært om jeg hadde sagt at jeg ikke kunne fordra noe/syntes noe var fælt for så å oppdage at han rett etterpå gjorde det...

Men en tanke slo ned i hodet mitt: se for deg situasjonen for ham. Alle kameratene vil på strippeklubb, høy stemning og greier... Hva skal han si da? "Nei altså guttaboyz, kona liker ikke strippeklubber så jeg tror jeg står over". Kanskje det ble litt for hardt for ham å gå mot strømmen?

Gjest Gjest
Skrevet

Kikker du litt ekstra når du ser en lekker kar på TV eller i et blad?

Det må du slutte med!!

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sint eller sjalu hvis det bare skjedde en gang. Men hvis det var regelmessig kan jeg at jeg hadde dumpa den fyren.

Men mannen din var jo åpen om det, og jeg velger å tro at de bare gikk på den klubben ut i fra nysgjerrighet.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Når du nettopp hadde fortalt hva du synes om det burde han holdt seg unna. På en annen side fortalte han deg det, så da var det sikkert en engangsforeteelse.

Gjest Gjest_Alicia_*
Skrevet

Jeg synes ikke han skal avstå fra det bare fordi du ikke liker det. Hvis du ikke liker fotball, skal han avstå fra det også?

Se for deg at du og venninnene dine er på byen. De har planlagt å dra en tur på et mannlig strippeshow. Hvis du er nysgjerrig på dette, hadde du latt være å gjøre det bare fordi mannen din hadde sagt at han ikke syntes noe om mannlig strippeshow? Personlig hadde jeg reagert hvis mannen min skulle diktere meg på noe sånt.

Skrevet

Jeg hadde blitt fryktelig lei meg..

En ting er å titte på jenter på gata og på byen ogsånt, det er noe alle gjør.. Men å betale for å se på halvnakne jenter danse på en strippestang i et par timer er bare drøyt..

Jeg skjønner deg godt jeg. Og er glad kjæresten min ikke er noe fan av sånt. ( han er sinnsykt kresen av jenter. Han liker virkelig ikke disse jentene som alle andre gutter syntes er digge. Med fin kropp og fine pupper, og er veldig veldig pene )

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om samboern hadde dratt på strippeklubb en gang eller to. Hadde vært noe annet om det var fast innslag på fredagskvelden.

Skrevet

Takk for mange svar. Jeg føler at han ikke helt forstår meg for i hans øyner så har jeg ikke noe å frykte, han vil for alt i verden ikke gå fra meg/være utro o.l

Han fortalte at de hadde så småpupper at han ikke synes det var så veldig moro, men to av kameratene hans betalte over 1000kr for å få med seg dama på enerom og få lov å ta på puppene.

Men min mann sa nei til privat dans da han synes det kanskje ble litt på kanten... og det er jeg veldig glad i. Det er bare jeg får en vond klump i magen og den går ikke over selv om jeg vet at han ikke likte det. Mannen min er VELDIG VELDIG glad i pupper og det hjelper ikke.

Vet at han nok ikke hadde likt om jeg så på gutter som strippet... selv om han sier at han ikke har noe i mot det.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for mange svar. Jeg føler at han ikke helt forstår meg for i hans øyner så har jeg ikke noe å frykte, han vil for alt i verden ikke gå fra meg/være utro o.l

Han fortalte at de hadde så småpupper at han ikke synes det var så veldig moro, men to av kameratene hans betalte over 1000kr for å få med seg dama på enerom og få lov å ta på puppene.

Men min mann sa nei til privat dans da han synes det kanskje ble litt på kanten... og det er jeg veldig glad i. Det er bare jeg får en vond klump i magen og den går ikke over selv om jeg vet at han ikke likte det. Mannen min er VELDIG VELDIG glad i pupper og det hjelper ikke.

Vet at han nok ikke hadde likt om jeg så på gutter som strippet... selv om han sier at han ikke har noe i mot det.

wow! han virker som en ærlig og flott mann. det er dessverre alt for mange utroe og løgnaktige menn der ute. noe vi ser litt for mye av her inne, og eksempler via typene til venninner..

for all del ikke skrem han bort med sjalusien og sytingen din. han gjorde ingenting galt, mot hans kammerater som betalte for en tjeneste. og han var ærlig om noe han kunne ha sluppet unna med. ikke la han angre for sin ærlighet!

for husk at dersom du lager skikkelig oppstyr rundt dette, kan få han til å tie om noe annet en annen gang. dette kan jeg MANGE eksempler om, i forbindelse med mine venninner. de har skremt mannfolka til å holde kjeft om alt mulig de kan lage oppstyr om.. (nå mener jeg ganske uskyldinge ting enn utroskap. feks ikke vil si at en eks har kontakta de, selv om de snudde ryggen. ikke turt å si noe, med tanke på at dama vil tro noe annet eller lage krig. pga av andre ganger.. mannfolk er ganske konfliktskye.)

min samboer dro også på strippeklubb engang når han var på firmatur i Riga. jeg valgte å se igjennom fingrene med dette siden han ikke ønsket å sitte allene i en bar mens alle andre dro på strippeklubben. jeg forstod den, selvom jeg ikke likte det. jeg ble skuffa og han viste at jeg HATA det. men okey- hans samvittighet bet han bak og han innrømte. her også var det enkelte som betalte for ekstra tjeneste.

en gangs tilfelle av dette er helt okey. da har de sett og opplevd dette. og slik som din mann som min samboer, så var dette ikke noe for dem.

dessuten, hvem mannfolk vil ha et slikt kvinnfolk å leve med???? absolutt ingen trussel!

se heller hvor flott og ærlig mann du har. han er samvittighets full siden han fortalte deg dette, kontra mannfolk som er utroe mot sin kone i lange tider uten å føle et dugg av dårlig samvittighet. men fortsetter løgner og bedrag.

se hva du har!! dette er virkelig ingenting!!

Skrevet
Jeg skjønner deg godt jeg. Og er glad kjæresten min ikke er noe fan av sånt. ( han er sinnsykt kresen av jenter. Han liker virkelig ikke disse jentene som alle andre gutter syntes er digge. Med fin kropp og fine pupper, og er veldig veldig pene )

Om du har skaffet deg en mann som ikke synes veldig pene jenter er pene har du fanget noe veldig unikt tror jeg ;)

Gjest LanaLane
Skrevet

Kjæresten min har vært på strippeklubb en gang, og det var før han møtte meg.

Han HATER det, og selv om jeg har sagt at jeg ikke har noe i mot det om han og kompisene vil gjøre det på tull eller whatever så vil han ikke. Hans (fantastiske) argument er:

"Hvem i huleste gidder å betale for å bli seksuelt frustrert??"

er forøvrig enig med mange andre her, om det hadde blitt en vanlig del av gutteturene hver helg så hadde jeg nok satt ned foten.

Skrevet
"Hvem i huleste gidder å betale for å bli seksuelt frustrert??"

:ler:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Mannen din er min gud, hvordan han har klart få deg til å tro dette er bare imponerende.

Han onanerer aldri heller tenker jeg....liker sikkert ikke sånt og føler seg utro?? :fnise:

Kan mannen din kan på på vannet også, han er jo ikke ukjent med å trosse naturlovene.

Beklager, mener ikke å gjøre narr av deg. Jeg har bare aldri snakket med en mann som din...

Tipper han sier det han veit du vil høre. Det er mange av oss.

Skrevet

Go ahead, sier jeg bare.

Har vært på min andel strippeklubber selv, og gud hjelpe meg, noe så kjedelig. Er nemlig en yndet greie å bli tatt med på av leverandører når vi er ute på site, og jeg gidder ikke å gå på hotellet og legge meg og gå glipp av all bondinga bare fordi de skal glo på lettkledde damer. Ikke glos det nødvendigvis så mye, heller, for har man sett en har man sett alle. Ikke akkurat stor scenekunst de bedriver!

Gjest Mirriam
Skrevet

Så fordi DU sier at " jeg liker det ikke" så skal ha da bøye seg for alt du ikke liker ? Du vet at man fortsatt er et eget individ når man er i et forhold ? PÅ den andre siden kan jeg skjønne det hvis typen min gikk på strippeklubb ved flere anledninger som om det skulle være en hobby når han gikk ut, men annet enn det tviler jeg på at jeg hadde dratt frem furteleppa.

Det er jo ikke noe å tvile på ekteskapet for, hvorfor er han med deg da ? Liker han deg ikke så hadde du iallefall merket det på andre baner sannsynligvis, han er jo med deg.

Men du kan ikke eie og styre en person fordi dere er i et forhold med at han skal lyde alt du liker og ikke liker. Det er nettopp eie du forsøker å gjøre, og det tviler jeg i lengden på at du vil.

Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd her om stripping, så ble dette et tema en kveld jeg ble invitert sammen med noen veninner på mannlig stripping. Det ville ikke sambo ha noe av. Han mente at vi ikke burde ha "behov" for å glo på slikt. Greit nok for min del, så vi kom til en enighet om at strippeklubber var No Go.

Men tror ikke jeg hadde startet noen krig om han tilfeldigvis hadde vært på en strippeklubb sammen med kompisene en kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...