Gjest MB-- Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og kjæresten kliner og kysser ganske mye egentlig. Vært sammen i halvannent år, er 17 og 21. Jeg elsker å nusse på han, men når det kommer til sex så føler jeg meg sikkelig ukonfirtabel om vi kliner.. Er det noen andre som ikke liker å kline under sex? Verken kjæresten eller noen andre jeg kjenner er sånn.. Føler meg sikkelig teit
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Mange jenter må konse hardt på underliv sitt, muskelspenning, og fantasitanker for å få orgasme, og kliningen kanskje hindrer deg i det?
Ethereal Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Når jeg var sammen med forrige typen min, syns jeg det var skikkelig rart at han ikke ville kline under sexen... 1
Gjest MB-- Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg bare syntes det blir så klumsete og dårlig klining liksom. Jeg elsker jo virkelig å kline med kjæresten.. Men under sex liker jeg det bare ikke..
Gjest MB-- Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Mange jenter må konse hardt på underliv sitt, muskelspenning, og fantasitanker for å få orgasme, og kliningen kanskje hindrer deg i det? Jeg får ikke orgasme da. Men kanskje jeg fokuserer for mye på sexen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå