Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt ufattelig mye tull rundt meg og "min", og det tar på meg.

Jeg elsker han, han elsker meg (elsket(?)).

Han har vært gift før. X-konen vil ha han tilbake, og hun er gravid med hans barn. Faren til min kjære (kaller han N) krever at N skal gifte seg med henne igjen, pga barnet. Men N vil ikke, N elsker meg. N har funnet ut at han kan tjene MYE penger på noe, og hvis alt går i orden, så vil han ta meg med langt bort slik at vi kan leve sammen. Grunnen til at vi må langt bort er at i denne kulturen, så kan faren drepe sin sønn om han vil, noe N frykter.

Uansett, N bruker masse tid på denne buisnissen, og er borte hele tiden. Jeg får ikke lov til å ringe eller sende melding, jeg må vente på han. Fordi jeg kan "ødelegge". Imens savner jeg han hele tiden, og trenger han. jeg er ensom hele tiden, og vil bare sove bort tiden, så jeg kan våkne opp til når alt er iorden. Så begynner mennesker, flere mennesker, å si at de vet at N er gift og har barn, og bare lurer meg. Jeg sier jeg tror på N, men de sier de er sikre. Imens får jeg ikke lov å kontakte han, og gjør jeg det, så blir han sint på meg. I løpet av 3 uker, ser jeg han kanskje 4 ganger. Da bare innom en kort tid, har sex, spiser, og løper videre.

Dette har tatt på meg så ufattelig mye. Jeg vet ingenting. Prøver å være flink å vente, men er så superredd for å bli lurt. Endag så ringer en dame meg, og sier at hun er gift med N, og sier de har en guttunge sammen, og at hun er gravid igjen. Hun sier hun er lei for at jeg har kommet i denne situasjonen, og sier hun kan møte meg om jeg vil. Jeg blir superlei meg, og tar kontakt med N. N sier at hun bare juger, og at jeg ikke må prate med henne.

Jeg blir drittlei, og bestemmer meg for at nå skal jeg ha det gøy, og ikke tenke over denne dumme situasjonen jeg har havnet i. Jeg drar ut på byen med en bekjent. drikker meg full, og ja, jeg har sex med denne bekjenten.

Neste dag, angrer jeg som bare det, og lurer på hva i all verden jeg tenkte på. Jo, jeg tenkte ikke. Og som den ærlige personen jeg er, så får jeg tak i N, sier det er viktig, og sier jeg må snakke med han. N kommer dagen etterpå. Jeg forteller, han blir kjempesint og bare går. Jeg faller sammen, klarer nesten ikke å puste, og føler jeg har mistet alt.

Venninnen min ringer han neste dag, etter at han har skrevet en mld til meg hvor han sier han aldri vil tilgi meg, og at jeg bare kan glemme han. Venninnen min forstår han, men sier han må sette seg inn i min situasjon også. Og prøver å forklare at dette ikke har vært noe bra for meg. N sier han skal tenke, men jeg får ikke lov å ta kontakt.

Dagene går, og jeg klarer ikke mer. etter å ha tenkt og ventet lenge sender jeg han mld, og sier at jeg ikke er den eneste som ikke har vært en engel i dette "forholdet". Og at jeg synes vi skal prate sammen. Og hvis ikke, så elsket du meg nok aldri høyt nok. Han dukker opp neste dag. Sier han vet ikke om han noen gang kan åpne hjertet sitt for meg igjen. Vi kan være venner, og ha sex, så får vi se. Jeg spør om han kommer til å reise når buisnissen går i orden, og om han kommer til å ta med meg. Han sier han kommer til å reise, men han vet ikke om han tar med meg. Han sier at jeg kan ta kontakt om jeg vil ha sex(?). men jeg får ikke ringe. Neste dag etter å ha tenkt over det han sa, noe som gjorde meg usikker på om jeg kan stole på han, sender jeg han mld og ber han ringe meg. Han ringer, er sint, og sier jeg ikke får ta kontakt, og at han må vente på at han tar kontakt pga buisnissen. Det er nå 2 dager siden, og jeg har ikke hørt noe. Imorgen er dagen hvor han mente buisnissen var ferdig. Jeg sitter her, helt alene hele tiden, bare sover, depper, og lurer på om jeg har blitt lurt, eller om han snakker sant. Har lyst til å sette ned foten til han. Fortelle at 3 uker, med omtrent ingen kontakt, ingen hyggelig sms, ingenting!, at jeg fortjener mye bedre enn det. og at om han elsker meg, så må han skjerpe seg. Men så har jo jeg gjort noe dumt også. Så føler jeg på en måte ikke har noe å si. Alt er helt utålelig. Ensom og venter er det jeg har gjort de siste maaange dagene. Dagene går jo helt i surr for meg også. Min eneste venninne er og jobber og blir borte mange dager av gangen. *fortvilet*

Jeg stoler på N, jeg ser hvordan han er når vi er sammen, og jeg klarer ikke å tro på at han juger. Men alt tyder jo på det. Og jeg får jo ikke tatt kontakt, og er han her for å prate, så prater vi ikke ordentlig igjennom ting. Han er liksom ikke prater typen... Søren! Hodet mitt sier at jeg fortjener myyye bedre, men hjertet mitt sier noe annet. Jeg vil bare ha han jeg:(

Håper bare på at det de sier om at "de som venter, venter ikke forgjeves" stemmer.... Jeg vet ikke hva jeg ønsker annet en råd. Føler alt er så kjipt, og dramatisk, at jeg klarer ikke å tenke klart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper bare på at det de sier om at "de som venter, venter ikke forgjeves" stemmer.... Jeg vet ikke hva jeg ønsker annet en råd. Føler alt er så kjipt, og dramatisk, at jeg klarer ikke å tenke klart....

Du vil ikke høre "De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves fra meg" i alle fall. Dette er noe av det mest idiotiske og naive som jeg noen gang har hørt, og jeg synes det er utrolig at du i det hele tatt vurderer å reise bort med ham.

Skrevet

Les gjennom hva du har skrevet kjære deg! Han der må du bare glemme og komme deg videre.. Han snurrer deg jo rundt lillefingeren sin.. Kjærlighet kan gjøre deg blind, men det er måte på kor naiv og blind en kan bli!

Skrevet

Jeg forstår det dere skriver. Jeg skrev kjempelangt innlegg, og har jo enda mer jeg kan komme med. Sånn som at jeg har vært endel med hans bror, han sier det kommer til å ordne seg, og han sier at N snakker sant. Jeg forstår jo at om denne buisnissen, og pga hans far, så kan jeg ikke ta kontakt.

Jeg har kjøpt et smykke til han, som han hele tiden går med (inne i mitt hodet betyr det noe, men jeg ser jo at det kanskje ikke gjør det)

En dag jeg virkelig trengte han, kunne han ikke komme. Han sendte hans kamerat istedet, og var lei seg han ikke kunne.

Han sier grunnen til at han ikke tar kontakt så mye, sender mld osv, er at dette er så stort problem for han, at han ikke klarer å tenke på noe annet. Jeg spurte engang om hva om jeg hadde trodd at vi ikke var sammen lenger, pga at han aldri tar kontakt, og glemte han og gikk videre med livet. Han sa at han hadde håpet jeg ville vente på han /ta han tilbake om det skjedd.

Ja, det er det jeg kommer på nå iallefall...

Gjest Yihaa
Skrevet

1) Prøv å tenke deg en jobb der du aldri kan kontakte ham. Og forestill deg samtidig at dette er en jobb der han kan tjene masse penger. og dette er tydeligvis så hemmelig at han ikke vil fortelle deg hva det er..... Er du helt tulleterusk??? Skjønner du ikke at han lyver???

2) Han elsker deg, men etter det som har skjedd, så kan dere bare være venner og ha sex. Du ser ham tre ganger på tre uker eller hva det er, og han da har dere sex før han løper av gårde igjen! Jeg vet ikke hva slags verdier du har vokst opp med, men for meg høres IKKE dette ut som en som elsker deg. At du ikke skjønner dette selv???

3) Hvilket land er han fra? Jeg har aldri hørt om en kultur der en far dreper en sønn for at han bryter ut av et ekteskap.

4) Har du vært hjemme hos han noen gang? Er dere ute sammen på kino, kafé, går tur. Er dere på sosiale tilstelninger med vennene hans? Har han møtt dine venner eller din familie?

5) Hva slags liv ser du for deg med ham? Tror du at han skal tjene masse penger på "businissen" sin (eller hva du kaller det), dere skal rømme sammen og leve lykkelig - for dere elsker jo hverandre så høyt?

6) Ringer ingen bjeller når en dame faktisk tar seg bryet med å ringe deg for å fortelle at hun er gift med denne mannen?

osv.osv.

Jeg visste faktisk ikke at det fantes mennesker som er så godtroende.

Du åpner øynene mine for en helt ny verden jeg ikke visste eksisterte.

Skrevet
1) Prøv å tenke deg en jobb der du aldri kan kontakte ham. Og forestill deg samtidig at dette er en jobb der han kan tjene masse penger. og dette er tydeligvis så hemmelig at han ikke vil fortelle deg hva det er..... Er du helt tulleterusk??? Skjønner du ikke at han lyver???

2) Han elsker deg, men etter det som har skjedd, så kan dere bare være venner og ha sex. Du ser ham tre ganger på tre uker eller hva det er, og han da har dere sex før han løper av gårde igjen! Jeg vet ikke hva slags verdier du har vokst opp med, men for meg høres IKKE dette ut som en som elsker deg. At du ikke skjønner dette selv???

3) Hvilket land er han fra? Jeg har aldri hørt om en kultur der en far dreper en sønn for at han bryter ut av et ekteskap.

4) Har du vært hjemme hos han noen gang? Er dere ute sammen på kino, kafé, går tur. Er dere på sosiale tilstelninger med vennene hans? Har han møtt dine venner eller din familie?

5) Hva slags liv ser du for deg med ham? Tror du at han skal tjene masse penger på "businissen" sin (eller hva du kaller det), dere skal rømme sammen og leve lykkelig - for dere elsker jo hverandre så høyt?

6) Ringer ingen bjeller når en dame faktisk tar seg bryet med å ringe deg for å fortelle at hun er gift med denne mannen?

osv.osv.

Jeg visste faktisk ikke at det fantes mennesker som er så godtroende.

Du åpner øynene mine for en helt ny verden jeg ikke visste eksisterte.

Oki, jeg sitter og ler litt av meg selv, må innrømme det.

Men for å svare spørsmålene dine:

1.Jeg vet hva slags buisniss det er, så om d er sant, så forstår jeg. Faren har med buisnissen å gjøre. og finner han ut at jeg er i bildet, så kommer faren til å ødelegge...

2. Ja, jeg ser og forstår det du skriver. Men når jeg ser han, så ser jeg at han har det forfærdelig. Han er på nippet til å bli alvorlig syk pga stress, d er jeg sikker på. Så når jeg ser han, så vil jeg bare ta vare på han, vente på han, og ikke gi han mer stress. Det er når han går, tvilen kommer. Og jeg forstår at jeg har såret han, og d er vanskelig å "åpne" hjertet sitt etter d jeg gjorde..

3. Afrika...

4. Før alt dette dramaet var vi ute og drakk, på cafe, spiste på restaurant osv. holdt meg i hånden i offentlighet osv.. D er etter dette med ungen, alt dramaet har kommet. Har ikke vært hjemme hos han, da faren bor hos han fortiden. Men vi hadde egen leilighet vi leide sammen, før alt dette. (ser også at den er tvilsom men...)

5. ja, hvorfor ikke:) ja, jeg er en drømmer:)

6. Jeg vet at denne damen går over stokk og stein for å få han tilbake. Juge til meg er av de minste tingene hun har gjort. Hun prøver bare å skremme meg og få meg ut av bildet...

Skrevet (endret)
6. Jeg vet at denne damen går over stokk og stein for å få han tilbake. Juge til meg er av de minste tingene hun har gjort. Hun prøver bare å skremme meg og få meg ut av bildet...

Hvordan vet du det? Fordi han sier det?

En jeg kjenner hadde to på én gang, og når hun ene begynte å ringe hun andre sa han bare til henne at dette var bare en gal eks som prøvde å få han tilbake.

Må si at jeg syns du er utrolig naiv! Det er da ikke bare hun som sier at de er gift, det er andre også! Tror du virkelig så mange vil prøve å ødelegge for dere? Det tror ikke jeg, de vil nok bare at du ikke skal bli lurt enda lenger!

Endret av Kakee
Gjest Illiya
Skrevet

Han har vel vært borti henne hvis hun er gravid med hans barn.

Jeg tror hun har fått ham tilbake, at han bor sammen med henne, og at det er derfor du ikke får ringe ham. Han vil ikke at du skal finne ut det, og han vil ikke at hun skal finne ut sannheten om deg.

At broren hans snakker med deg og sier han snakker sant, kan du ta med en klype salt. De beskytter hverandre, ikke deg.

Sorry, jeg er hard nå, men at dette er annerledes kan jeg ikke tro.

Den businessen er bare tull og tøys, etter hva det høres ut som

Gjest Yihaa
Skrevet
Oki, jeg sitter og ler litt av meg selv, må innrømme det.

Men for å svare spørsmålene dine:

1.Jeg vet hva slags buisniss det er, så om d er sant, så forstår jeg. Faren har med buisnissen å gjøre. og finner han ut at jeg er i bildet, så kommer faren til å ødelegge...

2. Ja, jeg ser og forstår det du skriver. Men når jeg ser han, så ser jeg at han har det forfærdelig. Han er på nippet til å bli alvorlig syk pga stress, d er jeg sikker på. Så når jeg ser han, så vil jeg bare ta vare på han, vente på han, og ikke gi han mer stress. Det er når han går, tvilen kommer. Og jeg forstår at jeg har såret han, og d er vanskelig å "åpne" hjertet sitt etter d jeg gjorde..

3. Afrika...

4. Før alt dette dramaet var vi ute og drakk, på cafe, spiste på restaurant osv. holdt meg i hånden i offentlighet osv.. D er etter dette med ungen, alt dramaet har kommet. Har ikke vært hjemme hos han, da faren bor hos han fortiden. Men vi hadde egen leilighet vi leide sammen, før alt dette. (ser også at den er tvilsom men...)

5. ja, hvorfor ikke:) ja, jeg er en drømmer:)

En leilighet som dere leide sammen?

Og han bodde der?

Hele tiden? Hver dag, hver natt?

Jeg synes du er utrolig naiv, og at du har liten selvrespekt.

Dette er du sikkert uenig i, men det får heller være.

Hvis dette er dette livet har lært deg er ekte kjærlighet, har jeg vondt av deg.

Og jeg tror dine romantiske drømmer om "flukten" vil få en trist handling etter hvert.

Utover det, jeg har ikke noe særlig mer å si.

Men jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Bryt ut, kom deg videre, kom deg over dette!

Skrevet

det er jo tydeligvis ikke deg han vil være sammen med,har han villet det så har ikke dette vært et problem! du er en person han kommer til for å ha sex med,du er en elskerinne!å han snurrer deg rundt hele hånden din å sier det du vil høre å gir deg dårlig sammvittighet nårr du har det gøy fordi han ska holde deg på"matta" ifall han er kåt en dag å trenger sex! vanskelig å innse men slik er det! ikke tilat deg selv å deppe å sitte å vente,hvis han hadde elsket deg å ville være sammen med deg så hadde han ikke latt deg vente!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Når du sier Afrika regner jeg med at det er snakk om Nigeria. Noensinne hørt om svindlere fra Nigeria?

De lurer godtroende nordmenn hver eneste dag.

En venninne av meg forsørget en slik nigerianer, som var her ulovlig, i et års tid. De skulle gifte seg også. I hans hjemland.

Jeg er glad for at hun tok til fornuft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...