Gjest buddi Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg er en singel jente på snart 38. jeg har ikke funnet den rette og har nå tatt dette steget. Har prøvd inseminasjon en gang uten hell . Ønsker ikke bruke tiden på dette, hopper derfor direkte på ivf. Dette skal skje i Danmank. Skal igang med spray 13 mars..og er ganske spent. Litt skremt av det dere skriver om deling av egg, rugetid osv. Alt skal være normalt, men jeg har ingen garanti for at dette går bra uansett.. Er det noen i samme situasjon?
Bing Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er en singel jente på snart 38. jeg har ikke funnet den rette og har nå tatt dette steget. Har prøvd inseminasjon en gang uten hell . Ønsker ikke bruke tiden på dette, hopper derfor direkte på ivf. Dette skal skje i Danmank. Skal igang med spray 13 mars..og er ganske spent. Litt skremt av det dere skriver om deling av egg, rugetid osv. Alt skal være normalt, men jeg har ingen garanti for at dette går bra uansett.. Er det noen i samme situasjon? Jeg er i akkurat samme situasjon som deg (eller var). Hadde tre inseminasjoner, gravid første gang, men hadde en MA i uke 10. De to neste var negative. Hoppet så på IVF for å bli raskere gravid. Det var full klaff på 1. forsøk. Er nå 20 uker på veg med tvillinger :-) Jeg brukte kun sprøyter i 10 dager (ingen spray) ved min IVF og hadde ingen bivirkninger. Anbefaler deg IVF !!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå