Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte avgårde sambo for en del timer siden på et vorspiel og lurer på om jeg skal møte han ute på byen eller ikke...

For å ha historien klar så har vi vært sammen en god stund og bodd sammen i over 6mnd nå. Han har aldri vært ute alene på byen etter vi ble sammen, rett og slett fordi han ikke ville. Måtte nesten skyve han ut døra i dag og. Hehe. Men han sa da at han kommer hjem i stedet for å dra ut på byen hvis jeg ikke kommer.

Hva skal jeg gjøre? Hm... Vi drakk vin til maten før han dro og har fortsatt alene med cider. Er ikke helt sikker på om jeg skal dra eller ikke. Skal jeg vente til han (sannsynligvis) drar ut på byen og tekster meg om at han vil ha meg der? Eller skal jeg dra ut når han sender en melding om at de snart skal ut (som han sa han skulle)?

Æsj altså... Syns han kanskje trenger å ha en kveld alene med "gutta", men han har som sagt sagt at han ikke vil ut på byen uten meg. Dessuten har han og sagt at han VIL ut på byen, så skal jeg dra ut for hans skyld?

Uviktig, men kanskje noen kan gi meg et kick i baken, eller gi noen tips? Hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Sendte avgårde sambo for en del timer siden på et vorspiel og lurer på om jeg skal møte han ute på byen eller ikke...

For å ha historien klar så har vi vært sammen en god stund og bodd sammen i over 6mnd nå. Han har aldri vært ute alene på byen etter vi ble sammen, rett og slett fordi han ikke ville. Måtte nesten skyve han ut døra i dag og. Hehe. Men han sa da at han kommer hjem i stedet for å dra ut på byen hvis jeg ikke kommer.

Hva skal jeg gjøre? Hm... Vi drakk vin til maten før han dro og har fortsatt alene med cider. Er ikke helt sikker på om jeg skal dra eller ikke. Skal jeg vente til han (sannsynligvis) drar ut på byen og tekster meg om at han vil ha meg der? Eller skal jeg dra ut når han sender en melding om at de snart skal ut (som han sa han skulle)?

Æsj altså... Syns han kanskje trenger å ha en kveld alene med "gutta", men han har som sagt sagt at han ikke vil ut på byen uten meg. Dessuten har han og sagt at han VIL ut på byen, så skal jeg dra ut for hans skyld?

Uviktig, men kanskje noen kan gi meg et kick i baken, eller gi noen tips? Hehe

La han styre å kose seg :)

Ikke send sms eller ring, la han kontakte deg om han har tid ;)

Skrevet
La han styre å kose seg :)

Ikke send sms eller ring, la han kontakte deg om han har tid ;)

Var heller det at han har sagt at han kommer hjem etter vors hvis jeg ikke kommer ut... Skulle gjerne hatt han ute alene og rast litt fra seg jeg, men han synes rett og slett at det er leit å være ute uten meg.

Lurer på om jeg skal si til han at jeg ikke kommer og at han får ha en super kveld ute med gutta? Sånn at han kanskje ikke kommer hjem med en gang? Hehe

Gjest gjest igjen
Skrevet
Var heller det at han har sagt at han kommer hjem etter vors hvis jeg ikke kommer ut... Skulle gjerne hatt han ute alene og rast litt fra seg jeg, men han synes rett og slett at det er leit å være ute uten meg.

Lurer på om jeg skal si til han at jeg ikke kommer og at han får ha en super kveld ute med gutta? Sånn at han kanskje ikke kommer hjem med en gang? Hehe

Si at du ikke vil ha han hjem før han minst har vært ute på byen i en time ;)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Si hellet at du kommer. At du bare skal sminke deg litt også ringe når du er på vei. Hvis han ringer igjen så kan du si at du straks er klar, men i virkeligheten er du på vei i seng.

Da får han hvertfall litt tid med gutta på byen før han skjønner at du ikke kommer.

Jeg vet hvertfall at kompisene til samboeren min ikke syntes det er sååå kult at dama alltid er med. Og at de liker guttekvelder i ny og ne.

Kan hende han sier at han drar hjem hvis du ikke kommer for at du ikke skal bli sur?vet ikke hvordan deres forhold er, men mange har det sånn.

Jeg ville hvertfall vært hjemme og latt han kose seg noen timer.

Av og til burde han være med bare gutta også.

Hadde min type aldri vært på byen uten meg hadde jeg blitt gal.

Hva gjør han når du skal ut med jentene forresten?

klem

Skrevet (endret)
Si hellet at du kommer. At du bare skal sminke deg litt også ringe når du er på vei. Hvis han ringer igjen så kan du si at du straks er klar, men i virkeligheten er du på vei i seng.

Da får han hvertfall litt tid med gutta på byen før han skjønner at du ikke kommer.

Jeg vet hvertfall at kompisene til samboeren min ikke syntes det er sååå kult at dama alltid er med. Og at de liker guttekvelder i ny og ne.

Kan hende han sier at han drar hjem hvis du ikke kommer for at du ikke skal bli sur?vet ikke hvordan deres forhold er, men mange har det sånn.

Jeg ville hvertfall vært hjemme og latt han kose seg noen timer.

Av og til burde han være med bare gutta også.

Hadde min type aldri vært på byen uten meg hadde jeg blitt gal.

Hva gjør han når du skal ut med jentene forresten?

klem

Tror nok heller at typen min hadde blitt litt irritert på meg hvis jeg hadde sagt at jeg var på vei, men i virkeligheten på vei til sengs. Hehe.

Jeg har faktisk heller ikke vært ut med jentene, rett og slett fordi jeg ikke har en jentegjeng å gå ut med :sukk: Er heller ikke av den festende typen selv, noe som han heller ikke er, vi har kommet til et punkt der vi liker oss best hjemme med en god film og noe godt å spise og drikke. Er da ute noen ganger, men da mest i forbindelse med en bursdag eller spesiell anledning.

Derfor var det heller en sensasjon at han vil ut på byen i kveld, og en stor bragd av meg at jeg fikk han til å dra alene på vors. :ler:

Men nå har det seg sånn da, at jeg fikk nettopp en melding om at de han var ilag med ikke hadde tenkt seg ut, og siden han fremdeles vil det, skal vi ut bare vi to.

Så, for å ta dette videre, hvor mange av dere drar ut på byen alene med partneren?

Endret av Dulcis
Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet
Så, for å ta dette videre, hvor mange av dere drar ut på byen alene med partneren?

Det gjør vi gjerne! Ut og spise for å så ta noen glass vin sammen. Kjempekos! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...