Avalon Skrevet 28. februar 2009 #1 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) I desember bestemte jeg meg for at året 2009 skulle bli et godt år. Et år uten drama, et år der fine ting vil skje. Fikk en overraskende og rar begynnelse på dette året, men jeg nyter det! So far so good, som det heter. Så langt er jeg, til en forandring, lykkelig forelsket. Kan vel si at forandring fryder! En herlig mann, som jeg traff allerede da jeg var 18år. Det måtte visst gå noen år og et par drittsekker før det ble vår tur. Han er alt jeg har lengtet etter, og garantert mer. Vi er ennå ikke sammen, men har "holdt på" i over en måned. Det lover godt. Han er virkelig en frisk pust, egentlig en helt ny verden og opplevelse for min del. Jeg har aldri vært med en gutt som har sagt fine ting til meg, som har sagt han er glad i meg eller har fortalt familien sin om meg. Første gangen han sa han var glad i meg, ble jeg veldig klønete.. følte meg veldig dum etterpå. Jeg svarte "åja.." Men forklarte at jeg ble paff, og rettet det opp! Har ennå ikke hatt han for meg selv lenger enn fra kvelden til neste morgen, da han ikke bor her i denne byen. Han kommer hjem til sin familie, og besøker meg i samme slengen. Føler litt at jeg "stjeler" han fra moren, lillesøsteren og mormoren. Så vidt jeg har fått med meg er de veldig sammensveiset, de passer godt på gutten sin. Neste helg er planen at jeg skal reise til han! Da får vi en hel helg for oss selv. Er spent på hvordan det blir. Må også nevne at den dagen vi skulle på "date" kom han med 5 røde !!!! Ellers idag har jeg vært litt flink. Fått vasket en del håndklær og kokt lørdagsfisk til pusebarna! I morgen skal jeg treffe den ene søsteren min som bor i Oslo. Fikk ikke sjansen til å treffe henne idag, mobilen min bestemte seg for å være teit. Og vi fikk ikke kontakt med hverandre pga den teite mobilen. Blir godt å se henne igjen! Må virkelig få fingen ut å gjøre skolearbeid nå. Aner ikke hvor jeg la motivasjonen hen.. har ikke funnet den.. Søvnen har heller ikke vært så mye tilstedet. Kroniske søvnproblemer er virkelig ikke gøy. Har vært tom for Melatonin også nå en stund. Må begynne å ta dem igjen for å få sove ordentlig. Lite, eller null energi har også vært en plage i det siste. Ikke rart jeg ikke eier motivasjon til skolearbeid. Men, har nå ny Melatonin. Tar alltid et par dager før søvnen er i skikkelig rute. Må bare huske å ta dem. Har også gått til innkjøp av jerntabletter, kanskje de kan hjelpe litt på energinivået. Har også i lang tid vært mye svimmel, de siste ukene så pass svimmel at det svartner for meg. Er nok lurt med litt jern ja. Har vært flinkere til å spise i det siste også. Mistet matlysten sommeren 2007. Har gått jævlig mye ned i vekt, og ikke på den rette måten. Spiste ingen ting i perioder. Andre perioder spiste jeg bittebitte litt av noe, men hadde aldri lyst til å spise noe. Mistet matlysten da jeg fant ut at han jeg var med hadde vært utro, med to stykker. Fremdeles sliter jeg med matlysten. Sjelden noe frister, og magesekken har jo også krympet. Men en god ting kom ut av det, jeg eier null lyst på godteri. Spesiellt sjokolade. Har kjempet hardt for å ikke falle ned i en tung depresjon igjen. Og jeg klarte det sånn sett, uten anti-dep. Kan heller ikke ta mer anti-dep heller lenger, pga endometriosen. Så jeg er veldig glad for at jeg ikke lot meg knekke helt i høst! Jeg håper at dette året fortsetter å gå bra, uten fæle dramaer. Jeg håper også at jeg og mannen (som jeg liker å kalle han) blir sammen! Nå bør jeg egentlig gå og legge meg, men kanskje finner jeg noe bedre å gjøre. Endret 28. mars 2009 av Avalon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag tok jeg endelig opp en bok! Fikk gjort noen oppgaver også, skal gjøre resten i morgen, er veldig trøtt nå. Vært flink i dag, flinkere enn på lenge ihvertfall. Fikk besøk av mannen før han skulle reise, det var veldig fint! Ellers kost meg med sjokoladekake og sprutekrem, lyseblå ansiktsmaske og fotbad. Lakkert finger og tånegler. Hvis jeg er opplagt til det, har jeg tenkt å dra til byen i løpet av uken og lete etter parfymen min. Er redd den ikke lages mer.. isåfall blir jeg nok litt trist. Elsker den lukten. Utenom det har jeg allerede lurt på hva jeg skal pakke med meg når jeg skal reise til mannen.. skal jeg kjøpe noe nytt eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2009 Akkurat nå føler jeg egentlig litt at han ikke vil jeg skal komme til helgen alikevel... godt mulig jeg overanalyser ting igjen, er veldig flink til det. Han sa vi fikk se til helgen hvilken dag jeg skulle komme først...og så at han skulle sove på det til i morgen. Jeg sa at det passet for meg både fredag og lørdag... så ja...hmm.. Får vel vente til i morgen da og se..... om det blir noen tur i det hele tatt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2009 Pafymen min er tatt ut av markedet i norge...... Reiser til mannen på lørdag, blir en kort tur, men håper det blir fint allikevel. usj....sliten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mars 2009 Har hatt det fint hos mannen! Det var veldig koselig. Han lagde middag, ble ikke helt sånn som han hadde tenkt, men det ble ganske godt allikevel! Masse kos, og vi så noen filmer. Har kommet hjem nå, og er kjeeempe trøtt! Steikeovnen steiker kyllingvinger til meg! Så skal jeg senere sloss med overmadrassen min. Jeg har sovet den litt ut av sengen, og den er så tung og lite samarbeidsvillig når jeg skal få den på plass igjen. Onsdag er det legetime. Jeg håper også at jeg får sydd inn bunaden min før mai, skal i konfirmasjon. Men det er heller ikke krise om den ikke blir sydd inn, har en søt kjole jeg også kan bruke. Bunad er stilig og fint synes jeg. Vil gjerne bruke min, men den har blitt for stor. Hun jeg deler leiligheten med har besøk av søsteren sin. Kjenner begge to godt, men er så trøtt at jeg håper hun kan gå snart.... hvis ikke hun skal sove over da... vil bare laaaate meg idag, sitte i sofan og sløve tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mars 2009 æsj..ikke noe godt humør idag. Lei meg fordi mannen ikke kommer. Skulle visst være en maskin som har gått i stykker så derfor kunne han ikke... Kommer til å bli en ensom og kjedelig helg. Hvis jeg ikke er heldig å får noen til å kjøre meg til fergen, blir det en jævlig ensom helg. Har virkelig ikke lyst til å være alene. Det er jo ikke noe å gjøre da... har ingenting å rydde i leiligheten heller... æsj, velte seg i selvmedlidenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mars 2009 Åååå herreguuud! *smeltesmeltesmelt* Altså, jeg blir 23 år i sommer, men jeg både føler meg og oppfører meg som om jeg var 14.... det er litt herlig må jeg si, sånn egentlig!! Det er også litt fint å ha noen å savne litt, få abstinenser etter å være med dem! Og det er så ekstremt herlig å få så fine sms! Ellers, har det vært mye migrene og mye hodepine denne helgen. Har handlet på ebay.....igjen.... Denne gangen ble det Givenchy PHENOMEN EYES MASCARA". Jeg har hatt lyst til å prøve denne lenge, men den selges jo ikke i norge. Fant endelig en selger på ebay som kunne sende en til norge!! Nå håper jeg bare at det ikke skjer noe tull sånn at tolltrollet kommer. Har sånne korte og rette vipper, bare litt krøll på de ytterste vippene. Så, det blir spennende å prøve denne! Kosten ser jo skikkelig fønky ut, som en hårete liten ball! Fikk forresten 6´er på den ene innsendingen min, da feiret jeg med å kjøpe 3 kjoler fra GinaTricot... samme kjolen bare i 3 forskjellige farger De var billige, og kjempe flotte på! Måtte også sjekke hvor langt ned jeg kunne bøye meg før folk kunne se "hjem", og fant ut uansett hvor mye jeg bøyer meg kan ingenting sees Tirsdag skal bunaden til pers! Den skal sys inn, og jeg skal da måles. Blir fint å kunne ha bunaden til konfen til mitt lille søskenbarn. For en stund siden kjøpte jeg Dumb Blonde shampoo og balsam fra Tigi Bedhead. Og den lukter så ekstremt godt, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg spist den. Det er virkelig et godt produkt, synes jeg da. Shampoen er omtrent som en balsam... når du skyller den ut er håret allerede helt glatt og mykt! Og den er også veldig drøy i bruk! Har kjøpt min første lazercut bh også, skikkelig fornøyd med den! Sitter veldig fast rundt ryggen, men er behagelig. Jah.... hmmm.... skulle ønske jeg hadde masse masse penger og kunne kjøpt meg masse fine klær og ting.... og smykker! Gjerne smykker og ting som glittrer! sånn, takker for meg for i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mars 2009 Da er jeg endelig hjemme igjen. Det er ofte jeg savner litt å bo alene. Deler leilighet med en venninne. Jeg er den som er mest huslig.. og det vises. Jeg irriterer meg mye over sånne små ting hun gjør. Hun kan ikke bruke komfyren uten å grise den til. Hun vasker ikke ting vi har felles som, håndklær eller kjøkkenhåndklær. Hun kan ikke vaske hverken bord, kjøkkenbenk eller gulv. En sjelden gang setter hun på oppvaskaskinen, og tar utav den. Hun går ikke ut med pappavfall, bare sammler det opp i digre bunker i stuen. Hun har rotekroker i stuen/ kjøkkenet. Hun skal ta vare på all emballasje på ting hun kjøper. osv osv osv det er sååå mye mer.... Jeg er glad i hun, for all del, men når man deler leilighet skal det gå begge veier. Det er ikke bare en som skal stå for å vaske og rydde. fysj, jaja. Sånn kan det gå. Jeg er sliten. Sover ikke bra for tiden. Får ta en liten rydde/ vaske runde imorgen... herlig å komme hjem og det første du ser er alt du må rydde og vaske... spesiellt når alt var ryddig, rent og fint da du selv drog... Og en ting til, hun er 3år yngre enn meg.... og har kjøpt seg DATADYR.. sånne vi hadde da vi var små tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mars 2009 Og der gikk alt i tusen biter.... Han vil ikke treffe meg mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 23. mars 2009 Hele uken fikk jeg sms av han hver dag om at han var glad i meg og savnet meg. Da fredagen kom, og vi skulle treffes, fikk jeg en telefon om at det ikke kom til å skje igjen.... han hadde nok med seg selv, det skulle aldri ha gått så langt, beklager.. Jeg forstår ingenting. Absolutt ingenting. grey would be the color, if I had a heart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 28. mars 2009 Helvete, alt jeg vil er å ha han tilbake. Jeg savner han. Men, det er ingenting jeg kan gjøre, ingenting jeg kan si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. april 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2009 Hva skal man si? Visakortet blir svidd og kontoen slankes drastisk. Hjertesorg er noe svineri..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 7. april 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 7. april 2009 Visakortet blir fortsatt svidd. Ebay er så farlig enkelt når man har paypal. Idag har jeg kjøpt en bunt med Chapstick orginal, 24 stk og en medicated chapstick. Har også kjøpt en Lip Venom, pluss 3 små lip venom. Ja, ellers er det påske hjemme hos mor. Vi skal male gangen, men først på alt i gangen bort. Alle bilder, alle knagger alle speil, bokhyller, ledninger må løsnes, kroker skal ned, veggene og listene må støvsuges og sikkert vaskes også. Og så må man til med maskeringsteip og da, endelig kan man begynne å male. Imorgen kommer det besøk også, er ikke i humør til besøk, har ikke ork til å sitte å smile og småsnakke om dill. Men, må man så må man. Vil helst bare begrave meg ned i en kokong, og bli der til jeg får lyst til å komme ut igjen. Akk o ve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 10. april 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 10. april 2009 Ai ai ai ai.... der ble visakortet svidd....IGJEN.. ebay, nok en gang... men, denne gangen handlet jeg til kattene kattene vil bli de søteste kattene med de lekreste halsbåndene i hele gata! alle de andre kattene blir sikkert super misunnelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 14. juni 2009 åååå herreguuuuud! For kanskje 15min siden ringte han meg............. jeg skalv som faen. Skal reise tilbake til byen så snart det blir morgen... jeg er spent på hva det er han vil... prøver å ikkje ha forhåpninger åååååå! jeg vil ikkje klare å sove nå... jeg vil bare reise, nå! å herregud, og fy faen og masse andre gloser.......!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå