Gjest MB-- Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hva "kjennetegner" kjæresten spiller for mye wow? Sånn med oppførsel, rutiner, hvor lenge osv.. Begynner å bli litt bekymret, men kan være jeg overdriver, er veldig flink til det.
Gjest StockDama Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det er for mye når du og alt annet blir sides satt av et spill. Hvis det eneste h*n bryr seg om er spillet.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Dersom han i det hele tatt spiller WOW spiller han for mye.
Gjest StockDama Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Dersom han i det hele tatt spiller WOW spiller han for mye. Tøv =p
Gjest Sandbekken Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Når du føler deg tilsidesatt og i det hele tatt føler at du kommer i annen rekke, så spiller han for mye. Man har selv en "sensor" som forteller deg om noe er galt.. Følelser som at noe burde vært anderledes, eller ikke er godt nok er noen av disse.. Jeg kan liste opp noen konkrete eksempler: -Han er ofte irritert (gjerne om du snakker til ham mens han spiller) -Han utsetter ting, fordi han må spille først -Dine innspill i livet hans er mindre intresante enn før -Alt må inneholde en hvis mengde action, ellers er det uintresant Endret 2. mars 2009 av Sandbekken
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 *Han spiller for mye WOW om han kan sitte oppe natt etter natt og bare spille *Når han avviser deg om du vil ha han med inn på rommet for å kose gjentatte ganger. *Når du må mase på han for at han skal gidde å dusje enn å hele tiden sitte forran pc skjermen. *Når han blir sint for at du snakker til han mens han spiller. *Når han ikke gidder å gjøre en dritt i hjemmet og behandler seg som er slave for å lage mat og hente drikke osv. Exen min spillte altfor mye WOW, jeg gikk så dritt lei at jeg orket ikke mer, det var som å være sammen med en vegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå