Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har fått signaler fra en på jobb om at han er interessert i meg. Jeg mener i utgangspunktet at det er litt problematisk å være sammen med en man jobber sammen med. Jeg har alltid sett på han som en hyggelig fyr, men ikke noe mer, han har hatt kjæreste og jeg har hatt det. Nå er begge single og jeg vet ikke engang om jeg er interessert i noe mer enn vennskap, men kanskje... Han mener visst at det ikke er problematisk (om det skulle utvikle seg til et forhold) at vi jobber sammen, jeg er mer skeptisk. Vi jobber ikke i samme avdeling, men likevel... Noen som vil dele erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Noen trives veldig godt med å jobbe sammen med kjæresten/ektefellen sin, men det er sikkert lurt at dere er i forskjellige avdelinger og har litt avstand på jobb. Jeg ville ikke brydd meg om det dersom det var en person jeg likte. Jeg tror de største probleme dukker opp om det blir slutt, men selv det kan man jo klare å komme gjennom... Lykke til, sier jeg bare!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 To stk ble sammen på jobben min, og det gikk kjempefint.. til det ble slutt. For forhold har en tendens til å ta slutt, og jeg synes nesten du må ta med i beregningen at det kan skje. Det har gått greit etterpå sånn tilsynelatende, men jeg er ganske nær kvinnen i dette forholdet og hun har sagt at det var utrolig vanskelig å se ham hver dag selv om hun har klart å holde maska. Tror han også har slitt med det, til tross for at han var dumperen; han ombestemte seg i hytt og pine, det var mye frem og tilbake en stund. Avstand er nok alltid best for begge parter rett etter et brudd, og da er det en enorm ulempe å jobbe sammen. Men før det var det bare fryd og gammen, tror det er knallkjekt å ha en kjæreste på jobben Men ikke en eks, som sagt!
Baby Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 To stk ble sammen på jobben min, og det gikk kjempefint.. til det ble slutt. For forhold har en tendens til å ta slutt, og jeg synes nesten du må ta med i beregningen at det kan skje. Det har gått greit etterpå sånn tilsynelatende, men jeg er ganske nær kvinnen i dette forholdet og hun har sagt at det var utrolig vanskelig å se ham hver dag selv om hun har klart å holde maska. Tror han også har slitt med det, til tross for at han var dumperen; han ombestemte seg i hytt og pine, det var mye frem og tilbake en stund. Avstand er nok alltid best for begge parter rett etter et brudd, og da er det en enorm ulempe å jobbe sammen. Men før det var det bare fryd og gammen, tror det er knallkjekt å ha en kjæreste på jobben Men ikke en eks, som sagt! Jeg er sammen med en på jobben, og det er litt opp og ned hva jeg syns om det. I utgangspunktet er jeg ikke for det, men ikke alltid lett å bestemme hvem man faller for. Merker at når forholdet vårt er i en bølgedal er det slett ikke bare gøy å ha han der, spesielt ikke når vi har en del kollegaer rundt oss i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå